اپلیکیشن

تلفن همراه

April 3, 2021
14:31 شنبه، 14ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122487

مذاکرات پینترست برای خرید یک اپلیکیشن ویرایش عکس

 
 
شرکت پینترست سرگرم مذاکره برای خرید شرکت ویژوال ساپلای است که سازنده اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO است.
 
 پلتفرم VSCO که ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد، مجموعه متمایزی از فیلترهای عکس شبیه فیلم را به همراه ویرایش تصویر عرضه می‌کند. این شرکت که همچنان روی محصول اصلی خود متمرکز است، ابزارهای ویرایش ویدیو هم اضافه کرده و ۹۰ میلیون دلار سرمایه جمع کرده است. این شرکت آخرین بار ۵۵۰ میلیون دلار ارزش داشت.
 
طبق گزارش روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع آگاه، مذاکرات با پینترست که یک شرکت دیگر متمرکز بر عکس است، ادامه دارد و قیمت قرارداد معلوم نیست. نماینده پینترست درباره این قرارداد اظهارنظر نکرد در حالی که یک مقام شرکت VSCO به بلومبرگ نیوز گفت: ما همواره هر زمان با شرکتهای مختلف در فضای خلاقانه دیدار می‌کنیم و درباره شایعات صحبت نمی‌کنیم.
 
شرکت VSCO یک سال پیش ۴۵ شغل را در واکنش به شیوع ویروس کرونا تعدیل کرد و جوئل فلوری، مدیرعامل این شرکت در لینکدین توضیح داد که این استارتاپ باید به سمت یک کسب و کار پایدار تغییر جهت پیدا کند.
 
این شرکت در حال حاضر ۱۰۰ میلیون اکانت ثبت نام شده دارد که ۷۵ درصد آنها پایین ۲۵ سال سن دارند.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، برای پینترست که به عنوان یک پلتفرم جمع آوری و ویرایش تصاویر فعالیت می‌کند، خرید مجموعه VSCO و به دست آوردن پایگاه کاربرانش، کمک خواهد کرد مخاطبان خود افزایش دهد و امکان این اپلیکیشن موبایلی را تقویت کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.