اپراتورها

تلفن همراه

April 11, 2021
8:11 یکشنبه، 22ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122718

اطلاعیه ایرانسل در پی بروز حادثه در بابل

در پی بروز حادثه برای دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیه شهر بابل، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
 
irancell-site-fall-babol.png
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیش از بامداد امروز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فرد یا افرادی ناشناس، با هدف از بین بردن و حذف دکل ارتباطی سایت ایرانسل در حاشیۀ شهر بابل، اقدام به آسیب رساندن به این سایت کرده‌اند.
 
این فرد یا افراد، با آسیب به بخشی از فنس‌های حفاظتی، وارد سایت شده و تمامی مهره‌های اتصال به فوندانسیون مربوط به دو پایۀ دکل و بخشی از مهره‌های متعلق به پایۀ سوم را باز  و اقدام به تخریب آن کرده‌اند که این امر متأسفانه، منجر به بروز حادثه و سقوط این دکل در نخستین ساعات بامداد امروز شده است.
 
خوشبختانه با توجه به قرار گرفتن این دکل در زمین‌های کشاورزی، این اقدام غیر انسانی، فارغ از وارد کردن خسارت زیاد به تجهیزات سایت ایرانسل، صرفاً با آسیب به بلوک‌های سیمانی زمین‌های کشاورزی همراه بوده است.
 
تیم‌های فنی ایرانسل به محض قطع ارتباط این دکل با شبکه بر اثر وقوع این حادثه، با حضور در محل، نسبت به ایمن‌سازی و پیگیری برای جابه‌جایی تجهیزات حادثه‌دیده، اقدام کرده‌اند.
 
در همین رابطه، ایرانسل با اطلاع این حادثه به مراجع انتظامی و قضایی و تشکیل پرونده با حضور نمایندگان آنها در محل حادثه، پیگیری برای شناسایی و برخورد با عامل یا عوامل بروز این حادثه را آغاز کرده است.
 
ایرانسل در اطلاعیه خود آورده است: همواره با اتخاذ تدابیر مختلف، در پی آن است که از وجود بالاترین سطح ایمنی در سایت‌های ارتباطی خود اطمینان حاصل کند و در این مورد هم به دنبال آن است که پیگیری و برخورد با عامل یا عاملان این حادثه، فتح‌بابی برای مقابله با اقدامات مشابه مجرمان در فضای خدمات‌رسانی همۀ خدمتگزاران صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات کشور شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.