بازی

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 11, 2021
14:42 یکشنبه، 22ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122756

پلی‌استیشن ۵ باز هم پرفروش‌ترین کنسول انگلستان شد

 
 
 طبق آخرین آمار منتشر شده، کنسول فوق‌العاده‌ی پلی‌استیشن ۵ موفق شد در دومین ماه متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول کشور انگلستان انتخاب شود و با توجه به محبوبیت بالای این محصول، موفقیت‌های تجاری شرکت سونی ادامه خواهد داشت.
 
کنسول پلی‌استیشن ۵ از بسیاری جهات، یک پلتفرم شگفت‌انگیز است و به نظر می‌رسد با سرعت بالایی رکوردهای مختلف را در آینده بشکند. با توجه به کمبود کنسول‌ها در فروشگاه‌های مناطق مختلف، شاهد آن هستیم که کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ همچنان فروش بالایی دارد و اگر شرکت سونی بتواند به تقاضای زیاد خریداران پاسخ دهد، به زودی شاهد شکسته شدن رکوردهای جدیدی خواهیم بود.
 
طبق گزارش‌های مالی اخیر، کنسول پلی‌اسیتشن ۵ برای دومین ماه متوالی به پرفروش‌ترین کنسول کشور انگلستان تبدیل شده است. همچنین پیش از این مشخص شد که میزان فروش این کنسول تاکنون از فروش هر سه کنسول Nintendo Wii U ،PS Vita و Sega Dreamcast در تمام دوران بیشتر بوده است. با این حال منطقه‌ی انگلستان تنها محل سبقت پلی‌استیشن ۵ از رقیب خود نیست؛ چرا که از مقایسه‌ی میزان فروش کنسول‌های نسل نهمی دو شرکت سونی و مایکروسافت در مناطق گوناگون به مانند ژاپن، خبر از اختلاف زیاد محبوبیت پلی‌استیشن ۵ نسبت به کنسول‌های ایکس‌باکس می‌دهد.
 
بدون شک کسب این دستاوردها برای کنسول پلی‌استیشن ۵ و شرکت سونی اعتبار زیادی خواهد داشت و هنگامی که به محدود بودن شدید این کنسول در فروشگاه‌ها بپردازیم، این دستاورد شگفت‌انگیزتر خواهد شد. در هر صورت فروش بسیار عالی کنسول پلی‌استیشن ۵ در کشور انگلستان، نشان از تسلط این پلتفرم بر بازار این منطقه را دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.