تلفن همراه

پاسخگویی سامانه 2021 به سوالات مخابراتی شهروندان

با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا و ابتلای جمع زیادی از شهروندان و همکاران مخابراتی، مخابرات منطقه تهران از مشتریان خود درخواست می کند قبل از مراجعه به مراکز مخابراتی، با واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران به شماره ۲۰۲۱ تماس بگیرند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، كارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل كار خود، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شكایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان می باشند. 
 
مشتركین مخابرات منطقه تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشكلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با كارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح نموده و از تردد در شهر و مراجعه به مراکز برای دریافت خدمات مخابراتی خودداری نمایند.
 
شایان ذکر است، در راستای مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات، شهروندان استان تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های 2000، 2020، 2010، 20117، 118، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه " مخابرات من " در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان تهران خودداری نمایند. 
 
گفتنی است سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه 2020 ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، 2010 پاسخگویی به مشتریان تجاری و 2021 سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان می باشند‌.  
 

​​