سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 3, 2021
8:38 دوشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 123652

قابلیت‌های سازمانی Adobe برای مراکز بازاریابی عرضه شد

شرکت Adobe مجموعه جدیدی از قابلیت‌ها را برای نرم‌افزار Experience Manager (AEM) که در قالب خدمات ابری برای کاربران عرضه می‌شود، معرفی کرد.
 
سرویس ابری AEM که حدود یک سال قبل برای نخستین بار معرفی شد به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا در جریان بازاریابی بتوانند کمپین‌های تبلیغاتی را به آسانی ایجاد کنند، دارایی‌های دیجیتال خود را گسترش دهند و تجربیات مشتری را ایجاد و مدیریت کنند.
 
از مهم‌ترین به‌روز رسانی‌هایی که هم اکنون انجام شده می‌توان به ارتقا قابلیت‌های جدید اتوماسیون محتوای Creative Cloud در خدمات ابری AEM اشاره کرد.
 
این قابلیت جدید به مراکز بازاریابی امکان می‌دهد از یک فایل اصلی برای ایجاد خودکار دارایی‌های دیجیتالی آماده از طریق ویژگی‌های ویرایش Creative Cloud در نرم‌افزارهای فوتوشاپ و لایتروم اقدام کنند.
 
به عنوان مثال، هنگام طراحی یک کمپین تبلیغاتی مراکز بازاریابی می‌توانند محتوای مورد نظر خود را بارگذاری کنند و سیستم به صورت خودکار پس زمینه‌ها را حذف می‌کند و تصاویر نهایی را بدون هرگونه بخش اضافه تحویل می‌دهد.
 
شرکت Adobe همچنین در نرم‌افزارهای خود توانایی دستیابی به موتور هوش مصنوعی Sensei درسیستم Experience Manager را نیز افزایش داده است.
 
این کمپانی توضیح داد قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی استفاده از فراداده‌های مناسب نظیر جزئیات رنگ برای بهبود دارایی در گروه‌های کاری را آسان می‌کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.