تلفن همراه

گوشی

May 11, 2021
17:07 سه شنبه، 21ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124017

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ احتمالا به پنج دوربین مجهز می‌شود

 
مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی احتمالی در مردادماه امسال، به صورت غیر رسمی به اشتراک گذاشته شد. این دستگاه احتمالا با پنج دوربین از راه می‌رسد که یکی از آنها دوربین زیر نمایشگر است.
 
انتظار می‌رود سامسونگ مردادماه امسال از گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 FE، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کند. طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته خبرهای مختلفی در مورد طراحی و مشخصات دستگاه‌های مذکور به اشتراک گذاشته شده و ظاهرا اکنون نوبت به مشخصات دوربین گلکسی زد فولد ۳ رسیده است.
 
یکی از منابع دنیای فناوری با نام کاربری «FrontTron» ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد ۳ در مجموع با ۵ دوربین شامل دو دوربین سلفی و سه دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه خواهد شد.

براساس ادعای این منبع، انتظار می‌رود پنل بیرونی دستگاه مجهز به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی سونی IMX374 با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر باشد که در حفره مخصوص دوربین سلفی جای خواهد گرفت. علاوه بر این دوربین،‌ کره‌ای‌ها ظاهرا قصد دارند نسل بعدی گوشی تاشو خود را به دوربین زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMXx71 با اندازه پیکسل یک میکرومتر نیز مجهز کنند. این بدان معناست که نمایشگر داخلی دستگاه فاقد هرگونه بریدگی مخصوص دوربین سلفی خواهد بود.
 
در پنل پشتی دستگاه نیز احتمالا باید منتظر دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی واید در کنار دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی باشیم. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد فاصله کانونی دوربین‌ها ارائه نشده است،‌ انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با لنز تله فوتو مجهز به قابلیت زوم ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال یا OIS به بازار عرضه شود.
 
دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید می‌‌تواند با لرزشگیر اپتیکال برای تصویربرداری باکیفیت‌تر در شرایط کم نور گزینه مناسبی باشد. پیشتر گفته شده بود که این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.