اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 17, 2021
12:00 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124209

PayPal همه فعالیت‌های خود را به فضای ابری گوگل منتقل می‌کند

مرکز توسعه خدمات پردازش ابری Cloud گوگل روز گذشته اعلام کرد همکاری‌های خود را با شرکت PayPal گسترش می‌دهد.
 
این کمپانی ارائه‌دهنده خدمات پرداخت دیجیتال تصمیم دارد بخش اعظم زیرساخت‌های و سیستم‌های کاری خود را به  Cloud Platform گوگل انتقال دهد و از قابلیت‌های تحلیلی آن مبتنی بر فضای ابری بهره ببرد.
 
شرکت PayPal به دنبال گسترش کسب‌و‌کار خود پس از همه‌گیری ویروس کرونا در نظر دارد بخش بیشتری از فضاهای کاری خود را مبتنی بر فضای ابری در اختیار داشته باشد.
 
این شرکت اوایل ماه جاری گزارش داد 14.5 میلیون حساب کاربری جدید را در سه ماه گذشته در اختیار گرفته تا در مجموع 392 میلیون حساب کاربری فعال را تحت پوشش قرار دهد.
 
در این میان بیشتر داده‌های مربوط به معاملات آنلاین PayPal هم‌اکنون مبتنی بر پایگاه داده SAP S/4HANA انجام می‌شود و این شرکت به صورت گسترده سرویس‌های مالی SAP از جمله Financial Products Subledger را به کار می‌برد و هم اکنون قرار بر آن شده است تا بخش اعظم این فعالیت‌ها مبتنی بر فضای پردازش ابری گوگل انجام شود.
 
اقدام جدید به این شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت دیجیتال امکان می‌دهد تا معاملات در حجم بالا با سرعت قابل ملاحظه پردازش شوند و تاخیرها در روند خرید با حجم کم به حداقل برسد.
 
گوگل از سال 2019 میلادی به بعد برای گسترش تجارت خود در چند بخش کلیدی از جمله خدمات مالی تمرکز بیشتر کرده است. بخشی از موفقیت‌های گوگل برای حرکت رو به جلو مربوط به همکاری‌های همه جانبه با شرکت توسعه نرم افزارهای سازمانی SAP می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.