تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

گوشی

May 17, 2021
16:44 دوشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124239

شیائومی می CC10 احتمالا مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود

 
افشاگری چینی در حساب توییتر خود به‌ احتمال استفاده‌ی شیائومی می CC10 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره کرده است.
 
یکی از مشتریان جدی تراشه‌های کوالکام، شیائومی است که اصولاً پرچم‌داران و حتی میان‌رده‌های خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون روانه‌ی بازار می‌کند. این موضوع در مورد محصولات معرفی‌نشده‌ی شرکت چینی نیز گویا رعایت خواهد شد و انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند بعدی شیائومی از جمله می CC10 مجهز به آخرین تراشه‌های معرفی‌شده‌ی کوالکام شوند.
 
GizmoChina در گزارشی آورده است که شیائومی در نظر دارد می CC10 را با تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ روانه‌ی بازار کند. چنین موضوعی برگرفته از پست ویبوی یک افشاگر چینی است که در پست اخیر خود به تراشه‌ی استفاده‌شده در می CC10 شیائومی اشاره دارد.
 
تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ را می‌توان مدلی بالارده در نظر گرفت که البته از نظر توان پردازشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ ضعیف‌تر است؛ اما می‌تواند توان پردازشی قابل‌ توجهی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار بدهد. هدف شیائومی از استفاده از چنین تراشه‌ای می‌تواند کاهش قیمت نهایی می CC10 باشد تا کاربران بیشتری بتوانند محصول جدید شرکت چینی را خریداری کنند.
 
در خبری دیگر به ظرفیت باتری می CC10 شیائومی اشاره شده است و ادعا می‌شود که محصول جدید شرکت چینی با باتری به ظرفیت ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعت روانه‌ی بازار خواهد شد. می CC10‌ شیائومی جایگزین گوشی هوشمندی به نام می CC9 خواهد بود که سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شد.
 
می CC9 مدل دیگری به نام می CC9 پرو دارد که در واقع اولین گوشی هوشمندی است که با دوربینی فراتر از رزولوشن ۱۰۰ مگاپیکسل (۱۰۸ مگاپیکسلی) بازار عرضه شده. اخباری وجود دارد که ممکن است شیائومی برنامه‌های ویژه‌ای برای می CC10 داشته باشد.
 
گفته می‌شود سامسونگ در حال توسعه‌ی حسگرهای جدیدی است و دور از انتظار نیست که مانند سری می CC9، در می CC10 شاهد دوربین‌هایی با حسگرهای ویژه از سامسونگ باشیم. متأسفانه اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری دیگر گوشی جدید شیائومی نشده است و برای انتشار اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.