تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 18, 2021
11:28 سه شنبه، 28ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124257

هزینه ۵۰ میلیون دلاری برگزاری کنفرانس سالانه طراحان اپل

برگزاری کنفرانس سالانه طراحان اپل حدود ۵۰ میلیون دلار در سال برای این شرکت هزینه دارد و این غول فناوری در حال ساخت یک مرکز جدید در مقر مرکزی خود در سیلیکون ولی برای کمک به طراحان است.
 
 فیل شیلر، یکی از چهره های شاخص تیم مدیریت اپل در جلسه ضد انحصارطلبی مربوط به پرونده شکایت شرکت اپیک گیمز علیه اپل، این اطلاعات را فراهم کرد. اپل در کنفرانس سالانه طراحان که WWDC نام دارد، سخت افزار و نرم افزار جدید رونمایی کرده و درباره امکانات نرم افزاری جدید به طراحان آموزش می دهد. اپل همچنین از این رویداد برای برگزاری کلاسهایی برای طراحان به منظور کمک به آنها برای طراحی اپلیکیشنهای جدید استفاده می کند.
 
اپل به مدت چندین دهه است که این کنفرانس را معمولا در سانفرانسیسکو یا سن خوزه کالیفرنیا به مدت یک هفته برگزار می کند. این شرکت سال گذشته کنفرانس طراحان را به دلیل پاندمی کووید ۱۹ به صورت مجازی برگزار کرد. رویداد امسال که از هفتم ژوئن آغاز می شود هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد. اپل پیش از این که موقتا این کنفرانس را به صورت آنلاین برگزار کند، از هر طراح برای شرکت در آن بیش از ۱۵۰۰ دلار دریافت می کرد.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، شیلر همچنان فاش کرد که اپل در حال ساخت یک تاسیسات در محل اپل پارک برای طراحان است تا بتوانند روی اپلیکیشنهای خود در تاسیسات اپل کار کرده و حمایتهای لازم را از مهندسان این شرکت دریافت کنند. شیلر گفت: واحد تاسیسات اپل مسئول ساخت این پروژه است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.