تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 22, 2021
11:38 شنبه، 1ام خردادماه 1400
کد خبر: 124414

بیت کوین دوباره به بالای ۴۲ هزار دلار صعود کرد

 
ارزش بیت کوین تا بیش از ۴۲ هزار دلار افزایش یافته و ۲۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است.
 
 به نقل از راشا تودی، بیت کوین، بزرگترین سرمایه دیجیتال دنیا، بخشی از کاهش قیمتی را که اخیراً داشته در بحبوحه فروش بالای ارزهای مجازی جبران کرده است.
 
 اطلاعات کوین مارکت کپ نشان می‌دهد ارزش بیت کوین تا بیش از 42 هزار دلار افزایش یافته و 25 درصد تا ساعت 13:15 به وقت گرینویچ نسبت به روز قبل رشد داشته است. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر حدود 750 میلیارد دلار است.
 
 برخی رقبای بیت کوین هم در روز پنجشنبه افزایش قیمت داشتند. ارزش اتر 35 درصد افزایش یافت و به حدود 3 هزار دلار رسید و دوج کوین با بیش از 37 درصد افزایش، 0.43 دلار معامله می‌شود.
 
 فروش بالای ارزهای مجازی در روز چهارشنبه به دنبال اطلاعیه چین مبنی بر ممنوعیت تامین خدمات مالی مربوط به ارزهای مجازی توسط موسسات مالی و شرکت‌های پرداخت، صورت گرفت.
 
 این خبر 30 درصد از ارزش بازار ارزهای مجازی را کم کرد و ارزش بیت کوین تا 30 هزار دلار پایین آمد.
 
 این اطلاعیه بانک مرکزی چین بازار ارزهای مجازی را که تحت تاثیر اظهارات الون ماسک مدیر عامل تسلا قرار گرفت بود، تحت فشار شدیدتری قرار داد.
 
ماسک هفته گذشته اعلام کرد تسلا مجوز خرید خودروهای خود با ارزهای مجازی را به خاطر نگرانی‌های محیط زیستی لغو کرده است. این اظهارات باعث شد تصور شود تسلا 1.5 میلیارد دلار از سرمایه‌های بیت کوین خود را فروخته است، خبری که ماسک آن را رد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.