تبلت

تلفن همراه

May 22, 2021
16:49 شنبه، 1ام خردادماه 1400
کد خبر: 124460

رندرهای نسل هشتم آیپاد تاچ منتشر شد: احتمال رونمایی در فصل پاییز

 
اپل آخرین بار آیپاد تاچ را در سال ۲۰۱۹ به‌روز کرد. حالا شایعه‌ای منتشر شده که ضمن نمایش رندرهای نسل هشتم آیپاد تاچ می‌گوید این دستگاه پاییز امسال معرفی می‌شود.
 
به گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام «استیو موزر»، اپل می‌خواهد نسخه جدید آیپاد تاچ را در بیستمین سالگرد معرفی این خانواده پاییز امسال رونمایی کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست اما در ادامه چند رندر منتسب به آیپاد تاچ ۸ را می‌بینیم.
 
 
 
سری اولیه آیپاد در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ یکی از محصولات اصلی اپل بود. کوپرتینویی‌ها در زمان معرفی اولین آیفون، صفحه لمسی را به آیپاد اضافه کردند تا این دستگاه با قابلیت‌های جدیدی به حیات خود ادامه دهد. حالا به نظر می‌رسد که اپل امسال می‌خواهد یک بار دیگر حس نوستالژی را در طرفداران خود زنده کند.

مطابق آن‌چه در رندرها دیده می‌شود، آیپاد تاچ نسل هشت احتمالا صفحه نمایشی با لبه‌های تخت دارد تا از زبان طراحی جدید اپل پیروی کند. این شرکت از زمان معرفی آیپد پرو به سمت طراحی محصولات تخت‌تر رفته و سری آیفون ۱۲ را هم با همین طراحی معرفی کرد. حالا در شایعات شنیده می‌شود که مک‌بوک ایر بعدی هم مثل آیپد پرو لبه‌های تخت دارد و مثل آی‌مک رنگ‌های متنوع خواهد داشت. چند روز پیش به شما گفتیم که حتی اپل واچ سری ۷ هم احتمالا لبه‌های تخت دارد و با رنگ سبزی شبیه ایرپاد مکس به بازار می‌آید. اخیرا رندرهایی از این ساعت هوشمند منتشر شده‌اند.
 
 
اپل مهر پارسال آیپاد نانو را به لیست محصولات قدیمی خود اضافه کرد و بدین ترتیب پشتیبانی فعال از این موزیک پلیر خاطره‌انگیز را محدود کرد. ولی این شرکت ظاهرا در حوالی آذر ماه نام آیپاد تاچ جدید را به بخشی از توضیحات روابط عمومی اپل موزیک اضافه کرده است. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم در فرصت باقی مانده تا فصل پاییز چه اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.