بازی

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 22, 2021
16:42 سه شنبه، 1ام تیرماه 1400
کد خبر: 125620

ایسوس فن های ویژه ROG Strix XF 120 را معرفی کرد

 
 
 
 
 
 
WhatsApp Image 2021-06-22 at 16.27.27.jpeg
جمهوری گیمرها، با درنظر گرفتن اهمیت فن ها در سیستم های جدید به ویژه در کیس ها و خنک کننده های جدید، فن های سری ROG Strix XF 120 را معرفی کرد. این فن ها با ابعاد استاندارد 120 میلیمتر از نوع 4 پین با ساختار PWM بوده که در سکوت کامل جریان مداوم هوا را ایجاد می کند. این فن ها با ایجاد ترکیبی بهینه از جریان هوا ( حداکثر تا 62.5 فوت مکعب بر دقیقه) و فشار استاتیکی (حد اکثر تا 3.07 H2O)، گزینه ای ایده آل به عنوان فن های کیس یا رادیاتور های خنک کننده پردازنده می باشد. این فن ها با پشتیبانی از بازه چرخش 250 تا 1800 دور در دقیقه، امکان تغییر به مقادیر کمتر از 250 دور در دقیقه را نیز در اختیار کاربر قرار داده است و در صورت تنظیم به میزان 0% RPM فن در هنگام بار کاری سبک به صورت خودکار خاموش شده و از حرکت باز می ایستد تا پروفایل های بسیار کم صدا برای کاربرد در دسترس باشد.
 
بلبرینگ های MagLev
 
بلبرینگ های ROG Strix XF 120 از فناوری شناوری مغناطیسی 306 درجه ای (MagLev) بهره می برند. همچنین طراحی روتور این فن هم از کج شدن یا تاب برداشتن فن در دور بالا جلوگیری می کند.این فناوری و طراحی منجر به حداقل شدن اصطکاک و کاهش نویز می شود. همچنین، کارکرد مفید این فن ها به حداقل 400 هزار ساعت می رسد.
 
طراحی آیرودینامیک
 
فن های سری ROG STRIX XF 120 ایسوس برای انتقال نهایت فشار به صورت متمرکز طراحی شدند تا کارایی قطعات شما را با دفع دمای تولید شده را حفظ کنند. برای انجام این عمل، شیار های دقیق در پره های این فن وظیفه انتقال دقیق و جلوگیری از تلاطم هوا را بر عهده دارند. همچنین زوایای این فن با دقت تمام طراحی شده و جریان هوا را به صورت یک جهت و بسیار متمرکز انتقال می دهند.
 
بی صدا اما پر قدرت
 
این فن های قدرتمند و با کیفیت ایسوس حداکثر نویزی که می توانند ایجاد کنند برابر با 22.5 دسی بل است؛ علاوه بر این قابلیت هایی همچون انتقال متمرکز هوا و ضد لغزش را به همراه دارند. همچنین متریال ساختاری پره ها و قالب فن دارای 30 درصد فایبر گلس هستند که مانع از هر نوع تاب خوردگی بوده که همچنین می توانند باعث افزایش کارکرد و عمر این محصولات خاص ایسوس می شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.