اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

July 3, 2021
16:33 شنبه، 12ام تیرماه 1400
کد خبر: 125986

دیدار ۵ عضو کابینه دوازدهم با رییس جمهوری منتخب

 
وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس کل بانک مرکزی با حضور در دفتر آیت الله سید ابراهیم رییسی به صورت جداگانه با وی دیدار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی دفتر رییس جمهوری منتخب، امیر سرتیپ حاتمی، سید کاظم خاوازی و محمدجواد آذری جهرمی، محمدباقر نوبخت و اکبر کمیجانی در دیدارهای جداگانه با حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب، گزارشی از وضعیت و اقدامات وزارتخانه‌های دفاع، جهاد و ارتباطات ارائه کردند.  
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که پیش از این نیز همراه با فرماندهان عالی رتبه نظامی برای تبریک پیروزی رییسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با رییس جمهوری منتخب دیدار کرده بود، در دیدار خود گزارشی از اقدامات و دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف از جمله میزان آمادگی دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ارایه کرد.
 
کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی هم با تبریک پیروزی رییسی در انتخابات ۲۸ خرداد و آرزوی موفقیت برای دولت آینده گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و وضعیت کشاورزی و مهم‌ترین چالش‌ها و مسیرهای پیش روی دولت سیزدهم برای تأمین نیازهای اساسی مردم از جمله گندم، مرغ و گوشت ارایه کرد.  
 
 
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در دیدارش با رییس جمهوری منتخب، با تبریک انتخاب رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری کشورمان و آرزوی توفیق برای وی و همکارانش در دولت آینده، از وضعیت و اقدامات این وزارتخانه به منتخب ملت گزارش داد.
 
 
 سید ابراهیم رییسی هم در این دیدارها با تشکر از اظهار محبت وزرای دفاع، جهاد و ارتباطات و گزارش عملکرد وزارتخانه‌هایشان، استفاده از تجارب و همکاری همه بخش‌ها برای پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های دولتش در خدمتگزاری به مردم و بهبود وضع موجود را مورد تأکید قرار داد.
 
روسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی از دیگر مسوولان دولت دوازدهم بودند که برای ارائه گزارش درباره عملکرد سازمان متبوعشان به صورت جداگانه با رییس جمهوری منتخب دیدار کردند.  
 
نوبخت در دیدار با رییسی ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان هشتمین رییس جمهور و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، گزارشی از وضعیت کشور و چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم در حوزه‌های گوناگون ارائه کرد.
 
رییسی با تشکر از اظهار محبت رییس سازمان برنامه و بودجه و گزارش وی درباره اقدامات این سازمان و شرایط کشور، بر لزوم تحول همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: دولت مردمی به دنبال آن است که با تغییر برخی ساختارها و رویکردها، توزیع عادلانه و مدیریت بهینه امکانات و اتکا به توان داخل وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهد.
 
 
اکبر کمیجانی رییس کل بانک مرکزی نیز در دیدار با رییس جمهوری منتخب، گزارشی از چالش‌های حوزه پولی و بانکی و وضعیت ارزی کشور ارایه کرد.  
 
وی با تبریک پیروزی رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، درباره چالش‌های حوزه پولی و بانکی و وضعیت ارزی کشور و مسایل مهم مربوط به بانک مرکزی به رییس جمهوری منتخب گزارش داد.
 
رییسی هم با تشکر از ابراز محبت رییس کل بانک مرکزی و گزارش وی درباره نظام پولی و بانکی کشور، بر لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت برای رفع مشکلات این حوزه تأکید کرد.
 
 
در این دیدار، راهکارهای اصلاح نظام مالی و تأمین منابع ارزی برای تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
 وزرای نفت، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم پیش از این در دیدارهای جداگانه با رییس جمهوری منتخب، درباره وضعیت کشور و عملکرد این وزارتخانه‌ها گزارش داده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.