اپلیکیشن

تلفن همراه

July 9, 2021
12:38 جمعه، 18ام تیرماه 1400
کد خبر: 126177

با تیک‌تاک رزومه ویدئویی خود را برای شرکت‌های مختلف ارسال کنید

 
تیک‌تاک در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام TikTok Resumes است که می‌تواند به کاربران برای یافتن شغل کمک کند.
 
 
تیک‌تاک یکی از معروف‌ترین و پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی جهان است که روزانه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. توسعه‌دهندگان این پلتفرم به‌تازگی ویژگی جدیدی برای کاربران خود آماده کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بیشتر از همیشه به فضای کار نزدیک‌ شوند.
 
به گزارش digitaltrends،‌ تیک‌تاک با هدف تشویق جامعه برای استفاده از این اپلکلیشن برای ثبت درخواست شغلی، قابلیت جدیدی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که TikTok Resumes نام دارد. ویژگی جدید این شبکه اجتماعی چند ماه پس از انتشار شایعاتی درباره آن، معرفی شده است.
 
در حال حاضر، این شرکت تا پایان ماه جاری، TikTok Resumes را به عنوان برنامه‌ای آزمایشی برای جامعه مستقر در ایالات متحده آمریکا اجرا می‌کند. انتظار می‌رود اگر این قابلیت عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد، به‌طور گسترده‌تری در دسترس کاربران قرار بگیرد.
 
در زمان عرضه،‌ تیک‌تاک با بیش از ۳۰ شرکت و سازمان همکاری کرده است که از آن‌ها می‌توان به Chipotle  ،Target ،Shopify ،NASCAR ،Contra و WWE که چندین فرصت شغلی ارائه می‌دهند اشاره کرد.

 
برای استفاده از قابلیت جدید تیک‌تاک، کافی است به‌سادگی به میکروسایت اختصاصی این شبکه اجتماعی رفته، فهرست‌ها را جست‌وجو و شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید. سپس باید یک رزومه ویدیویی جالب درست کنید که توانایی جذب مخاطب را داشته باشد، حتما #TikTokResumes را در کپشن آن بنویسید و سپس آن را با فشاردادن دکمه add the TikTok resume در لیست شغل انتخاب شده قرار دهید.
 
این میکروسایت همچنین حاوی نکات زیادی در مورد نحوه ایجاد یک رزومه ویدئویی عالی است. به عنوان مثال، برای برجسته کردن اشتیاق و تجربیات مربوط به شغل خود، از انبوه ابزارها و جلوه‌های تیک‌تاک استفاده کنید، اما میزان صدای موسیقی را کاهش دهید، در غیر این صورت استخدام‌کنندگان قادر به شنیدن آنچه شما می‌گویید نیستند.
 
از آنجایی که رزومه‌های ویدئویی به روش معمول در این پلتفرم به اشتراک گذاشته می‌شوند، به متقاضیان گفته می‌شود نام خانوادگی، آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات بسیار شخصی خود را در آن قرار ندهند. کارمندان بعداً چنین اطلاعاتی را به صورت خصوصی از شما درخواست خواهند کرد.
 
نگاهی گذرا به فهرست فرصت‌های شغلی، نشان‌دهنده ترکیبی از موارد مختلف است. به عنوان مثال NASCAR به دنبال یک هماهنگ‌کننده دیجیتال برای تولید محتوا و مدیریت فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی برای مرکز سرگرمی One Daytona فلوریدا است، درحالی‌که Shopify مهندس داده و مهندس نرم‌افزار استخدام می‌کند. Chipotle به دنبال اعضای تیم رستوران در سراسر ایالات متحده آمریکا است و تیک‌تاک خود به‌دنبال تهیه‌کننده‌ای خلاق است که در کنار سایر کارها، وظایف مربوط به رویدادهای زنده آن در سطح وسیع را نیز برعهده بگیرد.
 
نیک تران، رئیس بازاریابی جهانی تیک‌تاک، در مورد برنامه آزمایشی جدید این شبکه اجتماعی گفت:
 
بخش TikTok Resumes رسماً باز است و رزومه‌های ویدئویی تیک‌تاکی را می‌پذیرد.
 
مفتخر هستیم که می‌توانیم با برخی از برندهای تحسین برانگیز و در حال ظهور جهان شریک شویم زیرا راهی جدید برای متقاضیان کار برای نمایش تجربیات و مهارت‌های خود به روش‌های خلاقانه و معتبر ارائه می‌دهیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.