تلفن همراه

گوشی

July 26, 2021
14:38 دوشنبه، 4ام مردادماه 1400
کد خبر: 126826

سری موبایل جدید موتورلا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه می شود

 
طبق گزارشی جدید سری موبایل اج ۲۰ و اج ۲۰ پرو موتورلا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می شوند.
 
 به نقل از گیزموچاینا، در اوایل ماه جاری دو موبایل موتورلا با شماره مدل‌های XT۲۱۴۳-۱ و XT۲۱۵۳-۱ در وب سایتTENAA چین رصد شدند. این کدها به موبایل‌های «موتورلا اج» ۲۰ و «موتورلا اج ۲۰ پرو» تعلق دارند.
 
درهمین راستا امروز این شرکت تأیید کرد سری موبایل‌های اج ۲۰ را روز ۵ آگوست در چین عرضه می‌کند.
 
طبق کدهای ثبت شده در وب سایتTENAA دوربین اصلی هر دو موبایل ۱۰۸ مگاپیکسلی است. پوستر تبلیغاتی موبایل‌های سری اج ۲۰ نیز به این نکته اشاره کرده است.

تخمین زده می‌شود در هر دو نسخه این موبایل نمایشگر او ال ای دی ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به کار رود. «موبایل اج ۲۰» دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.
 
تنظمیات ماژول دوربین پشتی «اج ۲۰» شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم بصری ۵ برابری است. احتمالاً تنظیمات دوربین موبایل «اج ۲۰ پرو» نیز همین شکل باشد اما لنز تله فوتو آن از زوم بصری ۳ برابری پشتیبانی خواهد کرد.
 
در کنار این موارد احتمالاً در «اج ۲۰» از تراشه اسنپ دراگون ۷۷۸G و در «اج ۲۰ پرو» از اسنپ دراگون ۸۷۰ استفاده شود. هر دو موبایل ۱۲ گیگابایت RAMو ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی خواهند داشت. سیستم عامل هر دو دستگاه نیز اندروید ۱۱ خواهد بود.
 
همچنین باتری ۴ هزار میلی آمپری در اج ۲۰ نصب می‌شود. این دستگاه‌ها ویژگی‌های یکسان دیگری نیز دارند مانند اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و دکمه دسترسی به دستیار صوتی گوگل.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.