تلفن همراه

گوشی

July 27, 2021
11:43 سه شنبه، 5ام مردادماه 1400
کد خبر: 126855

گلکسی A52s با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ مشاهده شد

 
گلکسی A52s با شماره مدل SM-A528B که نسخه‌ی جدید گلکسی A52 محسوب می‌شود، با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ دیده شده است.
 
مدتی است گزارش‌های مختلفی درباره‌ی نسخه‌ی بعدی گلکسی A52 می‌شنویم که احتمالا گلکسی A52s نامیده می‌شود؛ اما جزئیات کمی از آن در دسترس است. اینکه آیا نسخه‌ی بعدی مشخصات متفاوتی با نسل پیشین خود خواهد داشت، سؤالی است که هنوز پاسخش را نمی‌دانیم؛ اما به نقل از Sammobile و بر اساس آخرین اطلاعات منتشرشده از طریق GalaxyClub، گلکسی A52s با شماره مدل SM-A528B در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده است.
 
گلکسی A52s با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ فهرست شده است و از طرفی دیگر، گفته می‌شود گلکسی M52 5G‌ نیز از همین تراشه‌ بهره خواهد برد که اتفاقی مهم محسوب می‌شود. اسنپدراگون 778G بسیار قدرتمندتر از اسنپدراگون 720G است که در نسخه‌ی 4G گلکسی  A52‌ استفاده شده و همچنین از تراشه‌ی 750G که در گلکسی A52 5G به ‌کار رفته است، عملکرد بهتری خواهد داشت.
 
گلکسی A52s با ۸ گیگابایت رم مشاهده شده است؛ اما احتمالا یک نسخه‌ی دیگر با ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. انتظار می‌رود گوشی مذکور با  اندروید ۱۱ راهی بازار شود و به‌روزرسانی آن به اندروید ۱۲ تا اواخر سال ۲۰۲۱ بعید به ‌نظر می‌رسد و احتمالا تا سال ۲۰۲۲ طول می‌کشد تا همه‌ی مدل‌های گلکسی A52 به‌روز شوند.
 
برخی از رنگ‌های احتمالی گلکسی A52s نیز مشخص شده که شامل سفید، مشکی و سبز روشن است. طبق گفته‌ی GalaxyClub، گلکسی A52s در بخشی از بازار‌های اروپا ارائه خواهد شد؛ اما می‌توان انتظار داشت که علاوه بر کره جنوبی، در سایر کشور‌ها نیز شاهد عرضه‌ی این گوشی باشیم. انتظار می‌رود گلکسی A52s در ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۰) معرفی شود.
 
حال باید دید گلکسی A52s علاوه بر افزایش قدرت سخت‌افزاری، چه مشخصاتی از گلکسی A52 و گلکسی A52 5G  به ارث خواهد برد. پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری فاش شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.