اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

July 28, 2021
14:57 چهارشنبه، 6ام مردادماه 1400
کد خبر: 126926

پخش زنده تیک تاک به قابلیت‌های جدیدی مجهز شد: رقابت جدی‌تر با لایو اینستاگرام

 
تیک تاک چندین قابلیت جدید پخش زنده مثل رویدادهای زمان‌بندی‌ شده و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر و لایو گروهی را به سرویس خود اضافه کرده تا این شبکه اجتماعی را به پلتفرم جذاب‌تری برای کاربران تبدیل کند.
 
بسیاری از قابلیت‌های جدید سرویس پخش زنده تیک تاک شبیه سایر سرویس‌های لایو استریم است. مثلا کاربران با کمک زمان‌بندی می‌توانند به مخاطبان خود اجازه دهند تا برای حضور در پخش زنده نوتیفیکیشن دریافت کنند. افراد همچنین می‌توانند تایمرهایی را به صورت استیکر برای ویدیوهای معمولی تیک تاک مشخص کنند تا درباره استریم‌ها اطلاع‌رسانی شود.
 
قابلیت جدید دیگری که به تیک تاک اضافه شده، امکان انجام پخش زنده با یک نفر دیگر است. البته این شرکت وعده داده که در آینده امکان استریم‌های بزرگ‌تر را هم فراهم می‌کند. افزون بر این، تیک تاک در حال توسعه قابلیت پرسش و پاسخی است که به میزبانان پخش‌های زنده اجازه می‌دهد بهتر با مخاطب خود تعامل داشته باشند.
 
کاربران حالا می‌توانند در پخش‌های زنده کلمات حساس را فیلتر کنند تا جلوی انتشار آن‌ها را بگیرند. به‌علاوه، قابلیت انتخاب مدیر برای پخش زنده فراهم شده تا مخاطبان بدرفتار را شناسایی و محدود کنند.
 
تیک تاک می‌گوید حالا دکمه‌ای تحت عنوان Live در فید این شبکه اجتماعی نشان داده می‌شود تا کاربران راحت‌تر از قبل بتوانند پخش‌های زنده را پیدا و دنبال کنند. نسخه‌های iOS و اندروید هم حالا از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی می‌کنند تا کاربر حتی در صورت خروج از برنامه، به تماشای پخش‌های زنده ادامه دهد.
 
ویژگی‌های پخش زنده تیک تاک نسبت به سرویس‌هایی مثل یوتیوب و اینستاگرام نسبتا جدید محسوب می‌شوند، اما قابلیت‌هایی که امروز معرفی شده به این شبکه اجتماعی کمک خواهد کرد تا ابزارهای خوبی برای رقابت با این پلتفرم‌ها داشته باشد و بتواند به بخشی از نیاز کاربران خود برای پخش زنده محتواها و جذب مخاطب پاسخ دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.