تلفن همراه

فناوری

گوشی

August 23, 2021
14:58 دوشنبه، 1ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127809

طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G به صورت تصادفی منتشر شد

 
نوکیا فرانسه به صورت تصادفی تیزر تبلیغاتی گوشی میان رده نوکیا G50 را که گفته می‌شود احتمالا ارزان‌قیمت‌ترین موبایل ۵G این شرکت است، در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. هر چند این تیزر بعد از انتشار از صفحه مربوطه حذف شد ولی طراحی و مشخصات این موبایل را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش کرد.
 
با توجه به متن پست منتشر شده در اینستاگرام، انتظار می‌رود نوکیا  G50 5G از باتری با طول عمر فوق العاده‌ای بهره ببرد. همچنین این دستگاه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
در تبلیغ منتشر شده، نوکیا G50 5G در در دو ترکیب رنگ مختلف آبی و رنگ دیگری به نام Midnight Sun نمایش داده شده است.  همچنین با توجه به اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر دستگاهی با بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر باشند. در پنل پشتی این موبایل نیز احتمالا کاربران باید منتظر ماژول دوربین با طراحی دایره‌ای شکل و حاوی سه دوربین و فلاش LED باشند.
 
نوکیا G50 5G احتمالا با چیپ اسنپدراگون ۴۸۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G عرضه می‌شود. این دستگاه ممکن است در نسخه‌های مختلف با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی و همچنین نسخه دیگری با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.
 
موبایل جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با توجه به اطلاعات منابع آگاه به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر عرضه نسخه دیگری از آن به رنگ مشکی باشند.
 
با توجه به تیزر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد تاریخ رونمایی این موبایل چندان دور نیست. در نهایت باید دید نوکیا موبایل مذکور را با چه مشخصات و ترکیب رنگی به بازار عرضه خواهد کرد. نوکیا موبایل یکی از شرکای رسمی فیلم «No Time to Die» جیمز باند است که قرار است ۲۸ سپتامبر (۶مهر ماه) نمایش داده شود. در نتیجه این احتمال وجود دارد که تاریخ رونمایی این موبایل نیز در همان بازه زمانی برنامه‌ریزی شده باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.