تلفن همراه

گوشی

August 29, 2021
11:39 یکشنبه، 7ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127965

مشخصات دوربین گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ افشا شد

 
شیائومی برای رونمایی از پرچمدارهای آینده‌اش آماده می‌شود که دیگر برند «می» را یدک نمی‌کشند. حالا مشخصات دوربین سری شیائومی ۱۲ و همچنین سری CC11 به ایتترنت راه پیدا کرده است.
 
بنابر گزارشی جدید، سری شیائومی ۱۲ حداقل در سه مدل روانه بازار می‌شود. این محصولات با اسم رمز زئوس، Cupid و Psyche و شماره مدل‌های L2 ،L1 و L3A از راه می‌رسند.
 
تمام این گوشی‌های هوشمند به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شوند که سنسور اصلی‌اش ۲۰۰ مگاپیکسلی است. ظاهرا شیائومی برای دو مدل آن‌ها نسل جدید اسنپدراگون ۸۸۸ یا SM8450 را درنظر می‌گیرد و یکی از آن‌ها را به تراشه SM8250 مجهز می‌کند که نسخه اورکلاک اسنپدراگون ۸۶۵ است.
 
مشخصات دوربین سری شیائومی ۱۲
در حالی که تمام محصولات این سری از سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند، سایر دوربین‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.
 
مشخصات دوربین گوشی زئوس به شرح زیر است:
 
۲۰۰ مگاپیکسلی
۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید
۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری
مشخصات دوربین گوشی Cupid به شرح زیر است:
 
۲۰۰ مگاپیکسلی
اولترا واید
ماکرو
مشخصات دوربین گوشی Psyche به شرح زیر است:
 
۲۰۰ مگاپیکسلی
اولترا واید
ماکرو با لرزشگیر اپتیکال
بررسی شیائومی می ۱۱
با توجه به مشخصات، به نظر می‌رسد زئوس گوشی شیائومی ۱۲ اولترا و Cupid گوشی شیائومی ۱۲ باشد.
 
گزارش جدید همچنین به مشخصات دوربین دو مدل از سری شیائومی CC11 هم اشاره کرده که تفاوتی با یکدیگر ندارند. این محصولات با اسم رمزهای Pissaro و Pissaropro از دوربین اصلی سه‌گانه و تراشه مدیاتک بهره می‌برند و همچنین به سنسور اثر انگشت فیزیکی مجهز می‌شوند.
 
دوربین این محصولات شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM3، دوربین اولترا واید و ماکرو می‌شود.
 
انتظار می‌رود گوشی شیائومی ۱۲ اواخر سال جاری میلادی معرفی شود و حتی اولین گوشی هوشمند با تراشه پرچمدار آینده کوالکام باشد. سری CC11 هم احتمالا همان گوشی‌های سری شیائومی ۱۱ تی برای بازار چین باشند، محصولاتی که احتمالا نزدیک به دو هفته دیگر معرفی می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.