تلفن همراه

گوشی

September 25, 2021
14:39 شنبه، 3ام مهرماه 1400
کد خبر: 128824

گلکسی M52 5G با اسنپدراگون 778G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

 
سامسونگ چند روز قبل از عرضه‌ی جدیدترین گوشی خانواده‌ی ام با نام گلکسی M52 5G برای بازار هند در روز سه‌شنبه ۲۸ سپتامبر (۶ مهر)، بی‌سروصدا آن را در لهستان رونمایی کرد.
 
به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سامسونگ قبل از عرضه‌ی گلکسی M52 5G در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) در هند، بی‌سروصدا این گوشی هوشمند را در لهستان معرفی کرده است. گلکسی M52 5G در وب‌سایت رسمی سامسونگ لهستان به‌ همراه مشخصات کامل آن فهرست شده است؛ اما قیمت نهایی آن هنوز مشخص نیست.
 
گلکسی M52 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچ Super AMOLED Plus با رزولوشن +FHD و حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل مجهز شده است. پنل مذکور نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و حسگر اثر انگشت در کنار بدنه قرار گرفته است که به‌عنوان دکمه‌ی پاور نیز عمل می‌کند.

 
گلکسی M52 5G‌ در پنل پشت از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل بهره‌ می‌برد. قدرت سخت‌افزاری این گوشی سامسونگ را تراشه‌ی اسنپدراگون 778G به‌ همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تأمین می‌کند که از طریق microSD قابل ارتقا است.

 
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گلکسی M52 5G را بر عهده گرفته است که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما آداپتور مورد نیاز در جعبه وجود ندارد. قدرت نرم‌افزاری گوشی مذکور را اندروید ۱۱ با One UI 3.1 تأمین می‌کند. گلکسی M52 5G فاقد جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است.
 
گلکسی M52 5G در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود قیمت آن از ۳۸۰ یورو (۴۵۰ دلار و ۳۰ هزار روپیه) شروع می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.