تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

گوشی

September 25, 2021
14:59 شنبه، 3ام مهرماه 1400
کد خبر: 128828

در رویداد 13 مهر گوگل احتمالا گوشی های پیکسل 6 رونمایی نمی شود

 
طبق گزارشی، گوگل قصد دارد ۵ اکتبر (۱۳ مهر) در رویداد موسوم به Made by Google از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رونمایی کند.
 
درحالی‌که گوگل خود را برای عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو آماده می‌کند، گزارشی از CNET که کمی بعد از انتشار حذف شد (احتمالا به این خاطر که زودتر از موعد مقرر منتشر شده بود)، نشان داد این غول تکنولوژی قرار است در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) در رویداد موسوم به Made by Google از محصولاتی رونمایی کند. در این گزارش از نست، مپس و تراول نام برده شده بود؛ اما حرفی از سری پیکسل ۶ زده نمی‌شد؛ به همین خاطر معلوم نیست رویداد ۱۳ مهر گوگل همان رویداد بزرگی باشد که انتظارش را داریم یا خیر.
 
به گزارش اندرویدپلیس، به نظر می‌رسد در این رویداد گوگل قرار است اسپیکرهای هوشمند و لوازم خانگی هوشمند معرفی کند و از قابلیت‌های جدیدی که به گوگل مپس و گوگل تراول اضافه شده است، رونمایی کند.
 
حتی اگر در این رویداد از سری پیکسل ۶ رونمایی نشود، نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار گوگل قرار است امسال عرضه شود و گزارش‌ها حاکی از آن است که تاریخ عرضه آن‌ها ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) خواهد بود. در گزارش حذف‌شده CNET نیز به نبود نامی از این گوشی در فهرست محصولاتی که قرار است در رویداد ۵ اکتبر معرفی شوند، اشاره شده بود؛ اما اگر پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در این تاریخ معرفی شوند، گوگل زمان خوبی تا عرضه آن‌ها به بازار در اختیار خواهد داشت.
 
طبق اطلاعات فاش‌شده، پیکسل ۶ به نمایشگر ۶٫۴ اینچی مجهز خواهد بود و پیکسل ۶ پرو نمایشگر ۶٫۷ اینچی خواهد داشت که هر دو نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر پنل دارند. علاوه بر این، SoC پیکسل ۶ پرو شامل ۴ هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی، ۲ هسته ۲٫۲۵ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۲٫۸۰ گیگاهرتزی خواهد بود و با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.