اپراتورها

تلفن همراه

September 28, 2021
11:11 سه شنبه، 6ام مهرماه 1400
کد خبر: 128899

ایرانسل امکان کمک به بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرد

 
ایرانسل امکان مشارکت مشترکات خود در طرح‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با ایام اربعین حسینی(ع)، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، امکان مشارکت مشترکان خود در طرح توسعۀ «صحن و شبستان حضرت زینب(س)» در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در کربلای معلی و نیز سایر پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده است.
 
مشترکان ایرانسل، به این منظور، می‌توانند به بخش «خدمات» در اپلیکیشن «ایرانسل‌من» مراجعه و مبلغ دلخواه خود را به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند.
 
مشترکان ایرانسل همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲* و با در نظر گرفتن موجودی کیف پول ایرانسلی خود، پرداخت به صورت «کمک نقدی» و یا عضویت در سرویس «مشارکت روزانه» را انتخاب کند.
 
در حالت کمک نقدی، امکان پرداخت مبالغ ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ تومانی توسط مشترک وجود دارد و در صورت عضویت در سرویس مشارکت روزانه، مبلغ ۳۱۳ تومان به صورت روزانه از کیف پول ایرانسلی مشترک کسر و به منظور توسعۀ صحن و شبستان حضرت زینب(س) در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)، اختصاص می‌یابد.
 
همچنین با مراجعه به بخش خدمات در اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان مشارکت در سایر پروژه‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز فراهم شده است.
 
از جمله این پروژه‌ها می‌توان به طرح توسعۀ صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع)، مرمت و بازسازی ایوان تاریخی حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف، پروژۀ معراج برای ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع)، توسعۀ حرم حضرت زینب(س) در دمشق، خدمات به زائران اربعین حسینی(ع)، پویش مهر حاج قاسم (ساخت مدرسه، آب‌رسانی، ساخت مسکن، کمک مؤمنانه)، بازسازی و توسعۀ حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا، توسعۀ صحن امام باقر(ع) در حرم مطهر امامین جوادین(ع) در کاظمین و توسعۀ حرم مطهر حضرت رقیه(س) در سوریه اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.