تلفن همراه

گوشی

September 30, 2021
12:38 پنجشنبه، 8ام مهرماه 1400
کد خبر: 128990

گلکسی A33 سامسونگ احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

 
طبق اخبار منتشرشده، گلکسی A33 احتمالا فقط در نسخه‌ی 5G و پس از معرفی سری پرچم‌دار گلکسی S22 رونمایی خواهد شد.
 
بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ در حال تولید چند مدل گوشی از سری A مانند گلکسی A53، گلکسی A13 و گلکسی A73 برای سال ۲۰۲۲ است. به گزارش گیزموچاینا و طبق اطلاعاتی که توسط GalaxyClub.nl منتشر شده، به‌‌ نظر می‌رسد این شرکت همچنین در حال تولید گلکسی A33 است که با توجه به نام آن، جایگزین گلکسی A32 خواهد شد که در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شد.
 
هنوز جزئیاتی درباره‌ی گلکسی A33 در دسترس نیست. سامسونگ، گلکسی A32 5G را در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹) و گلکسی A32 4G را در ماه فوریه ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) معرفی کرد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که گلکسی A33 در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شود. بر خلاف گلکسی A32، گلکسی A33 احتمالا تنها در نسخه‌ی 5G عرضه خواهد شد.
 
سری پرچم‌دار گلکسی S22 احتمالا در ماه ژانویه (دی و بهمن ۱۴۰۰) و پس از آن احتمالا گلکسی A33 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی گلکسی A33 منتشر شود.
 
برای یادآوری، گلکسی A32 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی TFT با رزولوشن +HD مجهز است و تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۲۰ قدرت سخت‌افزاری آن را تأمین می‌کند. این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و One UI مبتنی بر اندروید ۱۱ است.
 
گلکسی A32 5G‌ برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشت به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق مجهز است. وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.