بازی

فناوری اطلاعات

October 18, 2021
16:27 دوشنبه، 26ام مهرماه 1400
کد خبر: 129561

دومین دوره مسابقه حامی برگزیده آپارات گیم آغاز شد

 
فصل دوم مسابقات دارندگان اشتراک استریمرهای آپارات آغاز به کار کرده و نفر اول این رقابت برنده یک دستگاه PlayStation 5 خواهد شد. ارزش مجموع جوایز این دوره نیز ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.
 
به گزارش روابط عمومی آپارات گیم، با توجه به نقش حامیان استریمرها در اعتلای فرهنگ استریم در این صنعت، آپارات گیم دومین دوره مسابقه‌ حامی برگزیده را میان آن‌ها ترتیب داده است. این مسابقه هم برای حامیان حاوی جوایزی ارزنده‌ای است و هم در نهایت، استریمرها به لطف این مسابقه از حمایت بیشتری از طرف حامیان برخوردار می‌شوند.
 
آپارات اعلام کرده در دومین دوره مسابقه حامی برگزیده آپارات گیم که از ۲۶ مهر تا ۲۶ آذر در جریان خواهد بود. به نفر نفر اول این مسابقه یک دستگاه PS5 اهدا خواهد شد. ۵ نفر دیگر نیز به قید قرعه پکیج لوازم گیمینگ (هدست، موس و کیبرد) دریافت خواهند کرد.
 
۵۰ میلیون تومان جایزه
ارزش مالی جوایز این دوره بیش از ۵۰ میلیون تومان است. حامیان استریمرها می‌توانند با اهدای روبی به استریمرها، خرید و هدیه اشتراک آن‌ها امتیاز کسب کنند. کسب امتیاز بیشتر به معنای داشتن شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی است. دوره اول مسابقه حامی برگزیده آپارات گیم در فصل تابستان و همزمان با مسابقات تابستانی آپارات گیم برگزار شد.
 
در دوره قبل، به نفر اول یک دستگاه Xbox Series X اهدا شد و یک دستگاه Xbox Series S نیز به قید قرعه به یکی از حامیان رسید. با توجه به استقبال بسیار خوب به عمل آمده از دوره اول مسابقه حامی برگزیده‌ آپارات گیم، تصمیم بر آن بوده تا با افزایش تعداد و ارزش ریالی جوایز اهدایی در دوره دوم، حامیان بیشتری شانس برنده شدن در مسابقه را داشته باشند.
 
آپارات در صفحه اصلی توضیحات بیشتر این مسابقه اعلام کرده که شرکت‌کنندگان می‌توانند با خرید اشتراک و اهدای روبی به استریمرهای آپارات گیم، امتیاز به دست بیاورند. هر روبی که به استریمرهای آپارات‌گیم اهدا شود ۱ امتیاز دارد. همچنین، در ازای خرید اشتراک هم به کاربر امتیاز تعلق می‌گیرد. علاوه بر این موضوع اهدای اشتراک به کاربران دیگر هم امتیاز خاصی دارد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای آشنایی بیشتر با جزئیات آن و کسب اطالاعات بیشتر می‌توانند به این آدرس www.aparat.com/donator مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.