تلفن همراه

گوشی

November 13, 2021
15:03 شنبه، 22ام آبانماه 1400
کد خبر: 130367

شیائومی ۱۲ احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

 
شیائومی برای معرفی پرچمدار آینده‌اش آماده می‌شود و حالا گزارشی جدید می‌گوید باید منتظر رونمایی از آن در ماه آینده میلادی باشیم. بنابراین احتمالا به فاصله کوتاهی پس از رویداد Tech Summit 2021 کوالکام که از ۹ آذر در جریان خواهد بود، شیائومی ۱۲ از راه می‌رسد.
 
منبع معتبر حوزه فناوری، «Digital Chat Station» از معرفی این پرچمدار در دسامبر ۲۰۲۱ خبر داده. علاوه بر این، Digital Chat Station گفته این گوشی هوشمند به تراشه پرچمدار آینده کوالکام مجهز می‌شود که انتظار می‌رود در ۹ آذر رونمایی شود.
 
به بیان دیگر، شیائومی ۱۲ به فاصله کوتاهی بعد از معرفی تراشه اسنپدراگون ۸۹۵/۸۹۸ از راه می‌رسد. در حالی که این منبع به معرفی پرچمدار آینده شیائومی در ماه دسامبر اشاره کرده، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرده. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این تاریخ مربوط به بازار چین می‌شود و معرفی نسخه جهانی آن به سال آینده میلادی موکول می‌شود، همان رویکردی که درباره شیائومی می ۱۱ وجود داشت.
 
 
اسنپدراگون ۸۹۵/۸۹۸ تراشه پرچمدار بعدی کوالکام به حساب می‌آید که به جدیدترین هسته‌های ARM مجهز می‌شود. در همین راستا باید منتظر استفاده از هسته‌های Cortex-X2 به همراه Cortex-A710 و Cortex-A510 در تراشه پرچمدار بعدی کوالکام باشیم. انتظار می‌رود این تراشه با لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید شود.
 
پیش از این هم گفته شده بود که شیائومی ۱۲ احتمالا اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود. البته در کنار شیائومی، انتظار می‌رود موتورولا هم تا پایان سال جاری میلادی از گوشی هوشمند با این تراشه رونمایی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.