تلفن همراه

گوشی

November 26, 2021
12:02 جمعه، 5ام آذرماه 1400
کد خبر: 130774

دوربین گلکسی زد فولد ۳ در DxOMark امتیاز بالاتری نسبت بهS21 اولترا کسب کرد

 
گلکسی S21 اولترا بهترین دوربین در بین گوشی‌های سامسونگ را دارد که تصاویر باکیفیت خوبی را ارائه می‌کنند. حتی سنسور فوق عریض و بزرگنمایی آن در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس عملکرد بهتری ارائه می‌کند اما اکنون طبق گفته DxOMark گلکسی زد فولد ۳ دوربین بهتری نسبت به پرچمدار قبلی سامسونگ دارد.
 
جدیدترین دستگاهی که دوربین آن مورد بررسی DxOMark قرار گرفت، گلکسی زد فولد ۳ است که تقریبا سه ماه از زمان عرضه آن می‌گذرد. دوربین پیشرفته‌ترین گوشی تاشو سامسونگ در بررسی این وب‌سایت امتیاز چشمگیر ۱۲۴ را به دست آورد. سنسور سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی تاشو، آن را در جایگاه بیست و چهارم جدول امتیازات کلی این وب‌سایت و بالاتر از گلکسی S21 اولترا، دیگر پرچمدار غول فناوری کره قرار داد.
 
 
 
بررسی‌های DxOMark نشان می‌دهد که تصاویر و ویدیوهای دوربین زد فولد ۳ در مقایسه با S21 اولترا نویز کمتری را به همراه دارند. مهم‌تر از آن، به نظر می‌رسد در فوکوس خودکار گوشی تاشو جدید سامسونگ هیچ مشکلی وجود ندارد و در تصاویر روز و شب آن جزئیات رنگ‌ها به خوبی دیده می‌شود و تصاویر نوردهی بهتری دارند.
 
با این وجود، گلکسی S21 اولترا در بخش سنسور فوق عریض و بزرگنمایی با ثبت امتیازهای ۴۸ و ۹۸ عملکرد بهتری دارد. دوربین فوق عریض گلکسی زد فولد ۳ به امتیاز ۴۷ و دوربین تله فوتو آن به امتیاز ۷۹ دست پیدا کرده است. در بخش فیلمبرداری نیز تاشو جدید سامسونگ امتیاز ۱۰۳ را به دست آورده، در حالی که S21 اولترا امتیاز ۱۰۲ را کسب کرده است.
 
در مطلب بررسی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ عنوان کردیم که عکس‌های گوشی تاشو سامسونگ در مجموع کیفیتی در حد یک گوشی پرچمدار دارند و البته کمی پایین‌تر از برترین‌ها از جمله سری گلکسی اس قرار می‌گیرند. با این حال طبق امتیازات ارائه شده، به نظر می‌رسد تفاوت نچندان محسوسی بین پرچمداران سامسونگ وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.