اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

December 3, 2021
12:47 جمعه، 12ام آذرماه 1400
کد خبر: 130983

اسنپ، تپسی و دکترساینا به معلولان تسهیلات ارائه می‌دهند

 
۴۰ هزار ساعت آموزش رایگان و کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای خدمات پزشکی و مشاوره و کد تخفیف ۷۰ درصدی برای خدمات پزشکی و سلامت از تسهیلات اعطاشده به افراد معلول از سوی اسنپ، تپسی و دکترساینا است. همچنین اسنپ و تپسی در گزارش‌هایشان به مناسبت این روز از اقدامات خود برای تشویق سفیران به پذیرش مسافران دارای معلولیت خبر دادند.
 
 در ۱۹۹۲، سازمان ملل روز سوم دسامبر برابر با ۱۲ آذرماه را روز جهانی معلولان نام‌گذاری کرد؛ بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی (WH0)، بیش از ۱۵ درصد افراد هر جامعه‌ای معلول هستند و در این میان معلولیت جسمی حرکتی بیشترین فراوانی معلولیت را به خود اختصاص داده است. به همین مناسبت اسنپ، تپسی و دکتر ساینا در راستای مسئولیت اجتماعی خود به مناسبت روز جهانی معلولان سرویس‌های جداگانه‌ای را به این افراد اختصاص دادند تا رفت‌وآمد و زندگی این گروه از افراد جامعه را تسهیل کنند.
 
تپسی: ۸۹ هزار سفر بدون کمیسیون
رانندگان تپسی در صورتی که مسافر دارای معلولیت داشته باشند از پرداخت کمیسیون معاف هستند، حالا تپسی در گزارش خود اعلام کرده است این اقدام تاثیر بسزایی بر تشویق رانندگان به قبول درخواست سفر افراد دارای ویلچر داشته‌ است.
 
طبق گزارش تپسی، در یک سال گذشته دست‌کم ۸۹ هزار سفر بدون دریافت کمیسیون انجام شده است؛ دریافت نکردن کمیسیون از رانندگانی که درخواست مسافران دارای معلولیت را قبول می‌کنند علاوه بر تشویق راننده به قبول این سفرها به مسافر این امکان را می‌دهد تا برای سوار و پیاده شدن از راننده کمک بگیرد.
 
 
در حال حاضر ۵۲ هزار کاربر دارای معلولیت از تمام گروه‌های معلولیت، کاربر تپسی هستند؛ از این تعداد ۱۱ هزار نفر ناشنوا یا کم‌شنوا و ۳۰ هزار نفر مسافر دارای ویلچر یا عصا هستند و با توجه به اینکه برنامه تپسی امکان صوت و خوانده شدن صفحه برای افراد نابینا را دارد، از این نظر در دسترس‌ترین گزینه حمل‌ونقل برای این گروه است. همچنین در حال حاضر هزاران راننده ناشنوا به عنوان سفیر مشغول کار هستند.
 
دکتر ساینا: تخفیف ۷۰ درصدی
پلتفرم دکترساینا با بیش از ۲۵۰۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص فعال نیز برای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفته راه دسترسی به پزشکان را برای این افراد هموار و با اعطای کد تخفیف ۷۰ درصدی ضمن تخفیف در هزینه، به کاهش رفت‌وآمد این افراد تا مطب پزشکان جلوگیری کند. این کد تا پایان سال ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت.
 
افراد دارای معلولیت برای اطلاع از جزئیات این طرح و دریافت کد تخفیف ۷۰ درصدی خود می‌توانند با شماره تماس ۰۹۳۷۳۹۹۶۳۴۶ در واتس‌اپ در ارتباط باشند.
 
 
اسنپ: ۴۰ هزار ساعت آموزش رایگان و دو کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی
اسنپ، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، از سه اقدام خود در سال جاری برای حمایت از جامعه معلولان گزارش می‌دهد. در طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ، با مشارکت گسترده کاربران، امکان ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان برای افراد دارای معلولیت فراهم شده است.
 
اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود، با همکاری موسسه خیریه رعد، اولین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ را به آموزش منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت اختصاص داد؛ با مشارکت کاربران این اپلیکیشن ۴۰ هزار ساعت آموزش آنلاین رایگان در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ، نرم‌افزارهای گرافیکی، طراحی وب، دروس عمومی، صنایع دستی و دوره‌های اداری در اختیار افراد دارای معلولیت قرار گرفت و اولین طرح نیکوکاری کلاب به پایان رسید.
 
بنا بر گزارش اسنپ، این مجموعه برای افراد دارای معلولیت دو تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی ویژه استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» و سرویس «داروخانه» در نظر گرفته است. اسنپ‌دکتر در طرح «سلامتی ببخشیم»، از ۱۲ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۰، به تمامی افراد دارای معلولیت برای دریافت مشاوره‌ پزشکی و روانشناسی و همین‌طور سفارش آنلاین نسخه دارو خدمات رایگان ارائه می‌دهد.
 
تمامی افراد دارای کارت معلولیت عضو بهزیستی می‌توانند در طرح «سلامتی ببخشیم» شرکت کنند و تصویر کارت عضویت و کارت ملی خود را به همراه شماره تلفن همراهی که شخص خودشان یا همراه‌شان با آن در سوپراپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌‎اند به واتس‌اپ اسنپ‌دکتر به شماره‌ ۰۹۰۵۴۶۵۷۲۵۸ یا به صفحه‎ اسنپ‌دکتر در اینستاگرام ارسال کنند.
 
پس از تایید مدارک، به این افراد یک کد تخفیف برای دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی رایگان و یک کد تخفیف برای تهیه آنلاین نسخه دارو (تا سقف ۲۰۰ هزار تومان) پیامک می‌شود. این تخفیف تنها برای شخص معرفی‌شده قابل استفاده است. خدمات داروخانه اسنپ در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، اهواز، اصفهان، تبریز، ارومیه و مشهد در دسترس است.
 
واجدین شرایط، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با پشتیبانی اسنپ‌دکتر به شماره‌ ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ تماس بگیرند.
 
بر اساس گزارش اسنپ، کاربران راننده دارای معلولیت از سال‌های ابتدایی فعالیت این تاکسی اینترنتی تا به امروز از پرداخت کمیسیون معاف‌اند. مجموع تعداد کاربران راننده دارای معلولیت اسنپ بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.