تلفن همراه

گوشی

December 5, 2021
14:37 یکشنبه، 14ام آذرماه 1400
کد خبر: 131046

هواوی احتمالا چند هفته دیگر از گوشی تاشو میت V رونمایی خواهد کرد

 
طبق گزارش یکی از منابع چینی، هواوی در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) با برگزاری یک رویداد از گوشی تاشو میت V به همراه چند محصول دیگر رونمایی خواهد کرد.
 
ظاهرا هواوی ماه آینده با برگزاری یک رویداد قصد دارد از مجموعه‌ای از دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ، تلویزیون و یک دستگاه پوشیدنی هوشمند رونمایی کند. اکنون طبق گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی چینی ویبو، به نظر می‌رسد هدف اصلی غول فناوری چین از برگزاری این رویداد، معرفی گوشی تاشو میت V است.
 
همچنین به نظر می‌رسد تیزر لو رفته‌ای از سوی هواوی نیز به عرضه این دستگاه در ۲۳ دسامبر اعتبار می‌بخشد. در این تیزر ظاهرا گوشی تاشو هواوی در حالت بسته دیده می‌شود و تاریخ عرضه آن نیز اواخر دسامبر ۲۰۲۱ عنوان شده است.
 
 
تاکنون شایعات و گزارش‌های زیادی درباره گوشی تاشو هواوی منتشر شده که جزئیات بیشتری از آن را مشخص می‌کند. طبق گزارش‌های قبلی و اطلاعات منتشر شده در یک پتنت، به نظر می‌رسد میت V از لوله حرارتی منحصر به فردی بهره خواهد برد که در فرآیند اتلاف گرما عملکرد کارآمدتری دارد و بطور خاص برای گوشی‌های تاشو طراحی شده است.
 
طراحی نوآورانه لوله حرارتی هواوی میت V در سال ۲۰۲۰ توسط غول ارتباطات چین به ثبت رسیده است. لوله حرارتی منعطف تمام طول گوشی تاشو را پوشش خواهد داد که این امر باعث بهبود قابل توجهی در زمینه مدیریت گرما و کارایی کلی دستگاه می‌شود.
 
به نظر می‌رسد هواوی تولید نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را آغاز کرده که احتمالا به عنوان رقیبی برای گلکسی زد فلیپ ۳ روانه بازار خواهند شد. ظاهرا نسل بعدی گوشی‌های تاشو هواوی علاوه بر لولا جدید که توسط شرکت Zhaoli Technology در حال ساخت است، از طراحی صدفی نیز برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود در این لولا جدید قطعات کمتری استفاده شده و همین امر باعث کاهش هزینه ساخت آن می‌شود که با این وجود، قیمت نهایی گوشی نیز احتمالا کمتر از گوشی‌های تاشو سامسونگ خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.