تلفن همراه

گوشی

December 5, 2021
16:12 یکشنبه، 14ام آذرماه 1400
کد خبر: 131053

مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ تاییدیه FCC دریافت کرد؛ افشای مشخصات رم و حافظه داخلی

 
طبق گزارش‌های منتشر شده، شیائومی در حال کار روی دو گوشی «ردمی ۱۰ ۲۰۲۲» و «ردمی ۱۰ پرایم ۲۰۲۲» است. اکنون مشخصات مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) منتشر شده است.
 
اسناد ارائه شده از سوی FCC مشخصات گوشی منتسب به ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ را با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۱۹UY نشان می‌دهد. طبق این گزارش، گوشی جدید ردمی در دو مدل با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود و از رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره خواهد برد.
 
گواهی FCC همچنین تایید می‌کند که ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ از شبکه ۵G پشتیبانی نخواهد کرد و یک گوشی ۴G LTE خواهد بود. به تازگی یکی از منابع موثق حوزه فناوری فاش کرده بود که این دستگاه به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که می‌تواند لنز S5KJN1 سامسونگ یا سنسور OV50C40 OmniVision باشد.
 
 
همچنین گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی OV02B1B یا GC02M1B شرکت OmniVision همراه خواهد بود.
 
احتمال داده می‌شود که گوشی جدید ردمی یک نسخه تازه از ردمی نوت ۱۱ ۴G باشد که اخیرا در چین عرضه شده است. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. از سایر مشخصات آن می‌توان به حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، تراشه هلیو G88 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کرد.
 
هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات نسخه پرایم ۲۰۲۲ این گوشی فاش نشده. با این وجود، حدس زده می‌شود این گوشی احتمالا در بازار هند به فروش خواهد رسید.
 
علاوه بر این دستگاه، شماره مدل‌هایی مانند ۲۱۱۲۱۱۱۹SG و ۲۱۱۲۱۱۱۹VL نیز به گوشی‌های ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ مربوط می‌شوند که تاکنون در برخی سایت‌های صدور گواهینامه از جمله EEC اروپا، IMDA سنگاپور، SDPPI اندونزی و TUV مشاهده شده‌اند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.