تبلت

تلفن همراه

گوشی

December 6, 2021
13:51 دوشنبه، 15ام آذرماه 1400
کد خبر: 131076

نگاهی به خدمات داریا همراه پایتخت

WhatsApp Image 2021-12-06 at 12.14.23 (1).jpeg
 
داریا همراه در حال حاضر بزرگترین واردکننده گوشی موبایل و تبلت‌های سامسونگ در ایران است و خدمات پس از فروش این دو سری محصول سامسونگ را هم به صورت رسمی و زیر نظر مستقیم شرکت سامسونگ ارائه می‌دهد. این شرکت که کار خود را از سال ۹۷ شروع کرده است، هدف اصلی خود را ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی و در شان هموطنان خود می‌داند و با این رویکرد پا به عرصه تکنولوژی گذاشته است.
آمارهای فروش نشان می‌دهد که تمایل بیشتر کاربران تلفن همراه و تبلت، استفاده از برند سامسونگ است. این تمایل و نیاز کاربران و خریداران اگر به درستی و با محصولات با کیفیت پاسخ داده نشود، می‌تواند خیلی زود به بازاری برای قاچاقیان و وارد‌کنندگان کالاهای غیراصل و بی‌کیفیت تبدیل شود و ضررهای مالی جبران‌ناپذیری برای هموطنان‌مان به همراه داشته باشد.
داریا همراه پایتخت با هدف واردکردن گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، ارائه محصولات  باکیفیت سامسونگ را به خریداران این برند در ایران، شروع کرد. بعد از شروع طرح رجیستری موبایل، داریا همراه پایتخت یکی از شرکت‌های وارد‌کننده‌ای بوده است که به طور مستقیم گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ را وارد بازار ایران کرد و از گسترش کالای قاچاق، غیراصل و بی‌کیفیت مناطق دیگر این برند تا حد توان جلوگیری کرده است. با افزایش تقاضای بازار برای یک کالا، قاعدتا تقاضا برای خدمات پس از فروش آن کالا نیز افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب نیاز به کارشناسان حرفه‌ای و قطعات اصل پیدا می‌شود. در طی این سال‌ها، داریا همراه توانسته است علاوه بر واردات گوشی همراه و تبلت، خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را در سطح استانداردهای جهانی به کاربران سامسونگ ارائه کند. کارشناسان فنی این مجموعه زیر نظر مستقیم شرکت سامسونگ آموزش می‌بینند و مهارت‌های آنها هر سه ماه یک بار ازریابی می‌شود. علاوه بر این قطعات استفاده شده در تعمیرات نیز همگی به صورت مستقیم و زیر نظر شرکت سامسونگ وارد شده و محصولات اصل هستند. به این ترتیب کاربران می‌توانند همواره اطمینان خاطر داشته باشند که گوشی یا تبلت خود را به مجموعه‌ای می‌سپارند که خدمات خود را در سطح استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد.
داریا همراه پایتخت سعی کرده است تا گامی فراتر از یک واردکننده یا ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش بردارد. همان طور که اسم این شرکت هم اشاره دارد، داریا همراه، پا در حوزه‌های های حمایتی مختلف گذاشته تا علاوه بر واردات و خدمات پس از فروش، همراهی برای تمام عرصه‌های مردمی باشد. در راستای فعالیت‌های شهروند شرکتی، داریا در سال جاری حامی مالی فیلم پرمخاطب قهرمان و تیم‌های ملی بسکتبال بانوان و  آقایان بوده است و توانسته در دو حوزه ورزش و هنر با مردم کشور همراه شود. داریا امیدوار است که بتواند در آینده همراهی خود را در باقی عرصه‌ها نیز گسترش دهد.
داریا همراه پایتخت در این سال‌ها سعی کرده است تا همواره همراه و همگام با هموطنان خود و در جهت پاسخ به نیاز آن‌ها گام بردارد. همراهی با این شرکت می‌تواند یک گام مهم در جهت تامین کالای اصل و باکیفیت و کارآفرینی برای افراد جامعه باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.