تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

گوشی

December 10, 2021
11:38 جمعه، 19ام آذرماه 1400
کد خبر: 131217

سری گلکسی بوک ۲ پرو سامسونگ احتمالا فصل اول ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

 
در اوایل سال جاری، سامسونگ از لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو و بوک پرو ۳۶۰ رونمایی کرد و اکنون برای عرضه جانشین آن‌ها آماده می‌شود. گفته می‌شود که غول فناوری در فصل اول سال آینده از این دستگاه‌ها رونمایی خواهد کرد.
 
طبق گزارش منتشر شده، سامسونگ لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۲ پرو و بوک ۲ پرو ۳۶۰ را در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهد کرد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.
 
همچنین در این گزارش آمده است که دستگاه‌ها همچنان از نمایشگر‌های اولد بهره خواهند برد و علاوه بر این احتمالا با همان طراحی، بدنه سبک وزن و مجموعه‌ای از مشخصات مناسب، مانند پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۱ روانه بازار خواهند شد.
 
عرضه لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۲ پرو در فصل اول سال آینده
در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد لپ‌تاپ‌های آینده سامسونگ در دسترس نیست، اما انتظار داریم که این دستگاه‌ها با پردازنده‌های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل یا تراشه‌های سری ۶۰۰۰ AMD عرضه شوند.
 
چند ماه پیش، سامسونگ نسخه‌های تجاری گلکسی بوک و گلکسی بوک ۳۶۰ را نیز عرضه کرده بود که به جای نسخه Home، نسخه پرو سیستم عامل ویندوز را اجرا می‌کنند. غول فناوری کره با این تصمیم امنیت بهتر و ویژگی‌های مرتبط با مدیریت بیشتری را به دستگاه‌های خود اضافه کرد.
 
از جمله مشخصات قابل توجه لپ تاپ ۱۳ و ۱۵ اینچی گلکسی بوک پرو می‌توان به پردازنده نسل یازدهم Core اینتل (سری i5 ،i3 یا i7)، اتصال به شبکه‌های مخابراتی ۴G، رم ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و حافظه داخلی SSD از نوع NVMe با ظرفیت تا یک ترابایت و حسگر اثر انگشت روی کلید پاور اشاره کرد.
 
گلکسی بوک پرو ۳۶۰ ۱۳ و ۱۵ اینچی نیز از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از شبکه ۵G (در نسخه کوچکتر)، نمایشگر ۳۶۰ درجه سوپر امولد، پردازنده نسل یازدهم Core اینتل (سری i5 ،i3 یا i7)، رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4x و حافظه داخلی SSD با ظرفیت تا یک ترابایت بهره می‌برد
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.