تلفن همراه

گوشی

December 14, 2021
11:37 سه شنبه، 23ام آذرماه 1400
کد خبر: 131344

نوکیا عرضه گوشی‌های ساخت هند به بازارهای جهانی را آغاز کرد

 
شرکت HMD گلوبال به عنوان مالک برند موبایل نوکیا اعلام کرده که پس از اجرای موفق برنامه Make in India به منظور تامین گوشی‌های مورد نیاز در مرزهای این کشور از طریق کارخانه‌های داخل هند، حالا می‌خواهد محصولات تولیدی در این کارخانه‌ها را به سایر کشورهای جهان ارسال کند.
 
«سانمیت سینگ کوچهار» معاون ارشد HMD Global به تازگی در گفتگو با خبرگزاری Press Trust of India اعلام کرد که این شرکت مدتی است عرضه موبایل نوکیا ۱۰۵ ساخت هند را به بازار امارات متحده عربی آغاز کرده است. این گوشی اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و تاکنون یکی از پرفروش‌ترین فیچرفون‌های هند و جهان بوده است.
 
کوچهار می‌گوید: «صادرات گوشی از هند آغاز شده است. تاکنون همه گوشی‌هایی که در هند می‌فروختیم ساخت خود این کشور بود. حالا نه تنها به ساخت این گوشی‌ها در هند ادامه می‌دهیم، بلکه مشغول همکاری با تولیدکنندگان هندی هستیم و می‌خواهیم صادرات گوشی از هند را آغاز کنیم.»
 
نوکیا بر اهمیت بازار فیچرفون‌ها تاکید دارد
 
این مدیر ارشد شرکت HMD Global همچنین بر اهمیت فیچرفون‌ها در این برهه زمانی تاکید کرد، زمانی که گوشی‌های هوشمند از هر زمان دیگری محبوب‌تر شده‌اند. کاربران در بسیاری از بازارها هنوز از فیچرفون‌های ارزان و همه‌کاره استقبال می‌کنند. استفاده از این محصولات آسان است و به مشتریان اجازه می‌دهد به راحتی آن‌ها را تعمیر کنند.
 
کوچهار مدعی است که به‌رغم عرضه گوشی‌های هوشمند پایین رده و تاثیر آن‌ها بر افت تدریجی تقاضا نسبت به فیچرفون‌ها در بازارهای جهانی، بازار فیچرفون‌های هند هنوز با قدرت پیش می‌رود و مشتریان خاص خودش را دارد. این شرکت در بسیاری از نقاط دنیا از جمله ایران فیچرفون‌های جذابی عرضه می‌کند و به لطف برند مشهور نوکیا فروش مناسبی دارد. HMD هم شاید بتواند با تولید بیشتر در هند هزینه ساخت گوشی‌های خود را پایین آورده و محصولاتش را با قیمت کمتری عرضه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.