تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

December 27, 2021
11:49 دوشنبه، 6ام دیماه 1400
کد خبر: 131756

شیائومی در ۷ دی ساعت هوشمند واچ S1 را در کنار گوشی‌های پرچمدارهاش معرفی می‌کند

 
تاکنون شایعه شده بود که شیائومی واچ S1 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در برخی بازارهای بزرگ جهان مانند اروپا و سنگاپور عرضه خواهد شد. اکنون غول فناوری چین رسما تایید کرده که در تاریخ ۷ دی (۲۸ دسامبر) علاوه بر گوشی‌های سری شیائومی ۱۲، از واچ S1 نیز رونمایی خواهد کرد.
 
شیائومی با انتشار یک پوستر تبلیغاتی از ساعت هوشمند واچ S1 علاوه بر تاریخ عرضه آن، طراحی این دستگاه پوشیدنی را نیز به نمایش گذاشت. هرچند در این پوستر ساعت بطور کلی قابل مشاهده نیست، اما قسمت بالایی و یکی از لبه‌های آن به خوبی دیده می‌شوند.
 
تاریخ معرفی شیائومی واچ S1
طبق این تصویر، واچ S1 طراحی دایره‌ای خواهد داشت و بدنه آن احتمالا از جنس فلز ساخته شده است. همچنین این پوستر وجود دو دکمه فیزیکی را در یک سمت آن تایید می‌کند که انتظار می‌رود مانند «می واچ Revolve Action» دکمه‌های صفحه اصلی و عملکردهای ورزشی باشد. با این وجود هنوز هیچ مشخصاتی از این دستگاه فاش نشده است.
 
پیش از این گفته شده بود که شیائومی واچ S1 نسل بعدی ساعت‌های هوشمند غول فناوری چینی خواهد بود که طراحی زیباتر و مستحکم‌تری دارد. همچنین این ساعت ممکن است در مقایسه با سایر دستگاه‌هایی که تاکنون عرضه شده‌اند، از حالت‌ها و ویژگی‌های ورزشی مشابه یا بهتری برخوردار باشند.
 
شیائومی می واچ Revolve Action از نمایشگر ۱.۳۸ اینچی رنگی امولد بهره می‌برد. این ساعت دارای ۱۱۷ حالت ورزشی و بیش از ۱۱۰ واچ فیس است. از جمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به سنسور نظارت بر اکسیژن خون SpO2 و همچنین نمایشگر ۲۴ ساعته نرخ حرارت اشاره کرد. علاوه بر این، با پشتیبانی از گواهی 5ATM در برابر آب مقاوم است و باتری آن تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.
 
هنوز مشخص نیست که این دو دستگاه از مشخصات یکسانی بهره خواهند برد، اما شیائومی فردا بطور رسمی از این ساعت هوشمند و گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۲ که مشخصات کامل و قیمت آن اخیرا فاش شده بود، رونمایی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.