تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

January 9, 2022
14:43 یکشنبه، 19ام دیماه 1400
کد خبر: 132149

انکر کوچکترین شارژر ۱۰۰ واتی GaN جهان را معرفی کرد

 
انکر در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از شارژر ۱۰۰ واتی مبتنی‌بر فناوری گالیوم نیترید (GaN) خود رونمایی کرد؛ این شارژر قادر است سه دستگاه را به‌طور هم‌زمان شارژ کند.
 
انکر (Anker) تولیدکننده‌ی بزرگ چینی لوازم جانبی موبایل و پاوربانک‌ها، در CES ۲۰۲۲ شارژر جدید خود را با نام Anker 736 معرفی کرد. این آداپتور جدید که با نام Nano II 100W نیز شناخته می‌شود، به لطف دو پورت USB-C و یک پورت USB-A می‌تواند سه دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند. Anker 736 توانی برابر با ۱۰۰ وات را هنگام شارژ ارائه می‌کند، البته باید توجه داشت که این رقم تنها برای شارژ یه دستگاه است و شارژ هم‌زمان چندین دستگاه با مقدار توان کمتری صورت خواهد گرفت.
 
به گزارش androidcentral، انکر ادعا می‌کند که شارژر جدید این شرکت «کوچک‌ترین شارژر ۱۰۰ واتی نیترید گالیومی (GaN) در جهان است.» شارژرهای ۱۰۰ واتی زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند رقیب Anker 736 باشند، اما استفاده از فناوری گالیوم نیترید در این شارژر و کمک به ساخت آداپتور‌های کوچک و قدرتمند به جای آداپتور‌های بسیار بزرگ موجود در بازار، این شارژر را از سایر رقبا متمایز می‌کند.
 
Anker 736 از منبع تغذیه‌ی قابل برنامه‌ریزی (PPS) و شارژ فوق سریع سامسونگ بهره می‌برد و به‌همین‌دلیل، می‌تواند شارژی ایده‌آل برای هر دستگاهی از جمله گلکسی S22 محسوب شود؛ توان ۱۰۰ واتی به‌راحتی برای شارژ کامل تبلت‌ها یا حتی برخی لپ‌تاپ‌ها کفایت می‌کند.
 
شارژر جدید انکر مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) در دو رنگ‌ سیاه و سفید و با طراحی دوشاخه‌ی تاشو به بازار عرضه می‌شود و قیمتی معادل ۷۹ دلار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.