تلفن همراه

گوشی

January 11, 2022
11:12 سه شنبه، 21ام دیماه 1400
کد خبر: 132203

«میجک وی» اولین گوشی تاشوی آنر معرفی شد

gsmarena_001-780x470.jpg
شرکت آنر ساعاتی پیش از اولین گوشی هوشمند تاشوی خود به نام مجیک وی –Magic V– رونمایی کرد.
 
محصولی که الگوی تاشدن آن همانند گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ است و از یک نمایشگر بزرگ داخلی و یک نمایشگر کوچک‌تر بیرونی برای نمایش محتوا در مواقعی که گوشی تا می‌شود، بهره می‌برد.
 
به گفته آنر، مدل مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت تقریبی ۱۵۶۹ دلار و از ۱۸ ژانویه وارد بازار خواهد شد.
 
در خصوص مشخصات مجیک وی باید گفت که این محصول از سخت‌افزار و قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد و در قامت یک پرچمدار عرضه خواهد شد.
 
نمایشگر داخلی این گوشی از ابعاد ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۲۷۲ در ۱۹۸۴ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و نسبت ابعاد آن نیز برابر با ۱۰:۹ عنوان شده است. این یعنی، مجیک وی از لحاظ ابعاد، کمی‌بزرگ‌تر از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ است که به نمایشگر ۷.۶ اینچی مجهز شده است.
 
نمایشگر داخلی مجیک وی نیز از ابعاد ۶.۴۵ اینچی بهره می‌برد که بازهم از نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ (۶.۲ اینچی) بزرگ‌تر است. میزان رزولوشن این نمایشگر برابر با ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش آن نیز ۱۲۰ هرتز عنوان شده است. به گفته آنر، نسبت ابعاد ۲۱:۹ این گوشی استفاده از آن را در مواقعی که دستگاه به طور کامل باز می‌شود، راحت‌تر می‌کند.
 
بعد از تا شدن، عرض این گوشی به ۷۲.۷ میلیمتر، ضخامت آن به ۱۴.۳ میلیمتر و ارتفاع آن نیز به ۱۶۰.۴ میلیمتر خواهد رسید. زمانی هم که باز می‌شود، عرض و ضخامت آن به ترتیب به ۱۴۱.۱ و ۶.۷ میلیمتر می‌رسد.
 
به گفته آنر، مجیک وی در سه رنگ نارنجی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد و به گفته جورج  ژاائو، مدیرعامل آنر، این گوشی می‌تواند تا بیش از ۲۰۰ هزار بار تا و باز شود.
 
بار پردازشی این گوشی تاشو را جدیدترین و قوی‌ترین پردازنده شرکت کوالکام به نام Snapdragon ۸ Gen ۱ به دوش می‌کشد و در کنار آن. یک رم ۱۲ گیگابایتی نیز تعبیه شده است. علاوه بر حافظه ۲۵۲۶ گیگابایتی، نسخه دیگری از این گوشی با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود.
 
آنر مجیک وی به یک باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپری مجهز شده که از سرعت شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند تنها در ۱۵ دقیقه، شارژ باتری را از صفر به ۵۰ درصد برساند. این گوشی همچنین از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند و از اندروید ۱۲ با رابط کاربری Magic UI ۶.۰ بهره می‌برد.
 
برای طرفداران به عکاسی موبایلی نیز باید گفت که مجیک وی به سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در قسمت پشتی بدنه مجهز شده که شامل سنسورهای اصلی، اولتراواید و دوربین ارتقایافته اسپکترام می‌شوند.
 
دو دوربین ۴۲ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس‌های سلفی در این گوشی تعبیه شده که یک دوربین در نمایشگر خارجی و دیگری در نمایشگر داخلی گوشی جای گرفته است. طبق گفته آنر، نسخه مجهز به رم ۱۲ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت تقریبی ۱۷۲۵ دلار به دست خریداران خواهد رسید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.