فناوری اطلاعات

لیون‌کامپیوتر با رونمایی از هویت بصری جدید از برنامه ورود به بازارهای جهانی خبر داد

منبع: دیجیاتو
 
 
مدیر عامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر در مراسم رونمایی از هویت بصری جدید این برند با بیان اینکه این برند قرار است با برداشتن گام‌های جدی‌تر وارد حوزه تولید شود، از برنامه‌ ورود لیون کامپیوتر به بازارهای جهانی خبر داد.
 
مراسم رونمایی از لوگو و هویت جدید لیون‌کامپیوتر با حضور فعالان حوزه فناوری و اهالی رسانه در ساختمان اصلی این شرکت در راستای رونمایی از لوگو، هویت بصری و برنامه‌های آینده مجموعه لیون کامپیوتر برگزار شد.
 
«سعیدحسینی» با تاکید بر برنامه این شرکت برای ورود به عرصه تولید در سطح جهانی گفت: «حالا بعد از همه تغییرات، قدم بعدی برای لیون کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت افزاری است. این محصولات قرار است به صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد جهانی دارند.»
 
 
او با بیان اینکه در حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا مارکتینگ و تولید محتوا، 100 درصد توسط تیم لیون کامپیوتر انجام می‌شود و خودِ او در هیچکدام از کارها دخالتی نمی‌کند، بر اهمیت کار تیمی تاکید کرد و گفت: «در حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه لیون تک از جمله رسانه‌های وابسته به لیون کامپیوتر هستند.»
 
حسینی با اشاره اینکه راه خود را در بازار کامپیوتر چگونه آغاز کرده است، به تجربه کار در بازار کامپیوتر از سال 1376 اشاره کرد و گفت: «در سال 1383 لیون کامپیوتر را تأسیس کرد ولیدر سال 85 در مسیر سخت خود به جایی رسید که شکست را در کسب‌وکار تازه کار خود تجربه کند.»
 
حسینی در ادامه سخنانش افزود: «تمام این فشارها و وضعیت سخت، این سوال را در ذهن من ایجاد کرد؛ این که چگونه از این وضعیت خلاص شوم؟ و در پاسخ به این سؤال است که برای جذب مشتریان، از فروم‌ها و انجمن‌های کامپیوتری استفاده کردم و در نهایت امروز لیون کامپیوتر با کار تیمی در این مرحله قرار گرفته است.»
 
رونمایی از محصولی ویژه تا 45 روز دیگر
 
مدیر عامل لیون کامپیوتر در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه با توجه به ری‌برندینگ، دقیقاً قرار است چه اتفاقاتی در آینده برای لیون‌کامپیوتر رخ دهد گفت: «این یک حقیقت است که در ایران تولید کننده ایرانی حمایت نشده و کالای با کیفیت نیز تولید نمی‌شود. با این حال، ما عقیده داریم که لیاقت کاربر و بازار ایرانی، بیش از این حد است.»
 
حسینی در ادامه گفت: « تا 45 روز دیگر محصولی را معرفی می‌کنیم که بسیار خلاقانه‌ است و آنقدر کیفیت دارد که تمام تک بلاگرهای حاضر در مراسم می‌توانند آن را به حرفه‌ای ترین روش‌ها نقد کنند.» به نظر می‌رسد این محصول مرتبط با قطعات کامپیوتری است.
 
همچنین «محسن پرهیزگار» در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه  قیمت‌ها چقدر تحت تاثیر نوسانات ارز است؟ گفت: «همه چیز به نرخ ارز وابسته است و ما نیز حتی در طول روز، با قیمت‌های نوسانی کالاهای مختلف دست و پنجه نرم می‌کنیم. با توجه به این که دخل و تصرفی در اصل موضوع ارز نداریم، باید سیاست‌ها و سیستم‌هایی را پیاده سازی کنیم که سرعت تغیییرات و بروز بودن قیمت‌ها را بیشتر کند. تا هم کار برای مشتری راحت‌تر شود و هم برای فروشگاه.»
 
دستیابی به هویت جدید
«علی ‌صدرالدینی»، مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر نیز در تکمیل صحبت‌های پرهیزگار گفت: «لیون کامپیوتر سیاست تضمین قیمت را نیز دارد و تنها فروشگاهی است که این سیستم را پیاده سازی کرده است. حتی اگر قیمت یک محصول در زمان خرید کاهش پیدا کند، مابه تفاوت آن را به مشتری بازمی‌گردانیم.»
 
او با بیان اینکه برای پیشرفت در تمام زمینه‌ها، از جمله تولید محتوا، این مجموعه تصمیم گرفته بسیاری از رویه‌های خود را تغییر دهد به برگزاری جشن تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر همزمان با تغییر هویت بصری آن اشاره کرده.
 
صدرالدینی با اشاره به خبری که شب یلدا توسط این مجموعه در راستای تغییرات لیون کامپیوتر بیان شده بود گفت: «با توجه به تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر، این تنها تغییری نیست که قول آن را داده بودیم و باید منتظر تغییرات بیشتری باشید.»

​​