تلفن همراه

گوشی

January 19, 2022
11:33 چهارشنبه، 29ام دیماه 1400
کد خبر: 132456

تاریخ معرفی جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی مشخص شد

 
شیائومی قصد دارد در تاریخ 6 بهمن ماه (26 ژانویه) در رویدادی جهانی، رابط کاربری MIUI 13 را برای بازارهای بین‌المللی معرفی کند. ظاهرا این شرکت قصد دارد سری ردمی نوت 11 را نیز در همین رویداد معرفی کند.
 
شیائومی همزمان با رویداد معرفی گوشی‌های سری 12 این شرکت در چین در اواخر ماه دسامبر 2021 برابر با دی‌ماه، از رابط کاربری جدیدش نیز رونمایی کرد. با گذشت حدود یک ماه،‌ این شرکت اکنون به صورت رسمی از تاریخ رونمایی از آخرین نسخه رابط کاربری موبایل خود در بازارهای بین‌المللی خبر داده است.
 
رابط کاربری MIUI 13
البته بعد از رویداد رونمایی رابط کاربری MIUI، شیائومی فهرست موبایل‌هایی که آن را دریافت می‌کنند نیز منتشر کرد. در آن فهرست، خبری از گوشی‌های پوکو نبود. با این وجود انتظار می‌رود محصولاتی مانند پوکو F3، پوکو F3 GT، پوکو F2 پرو، پوکو X3 GT و پوکو X3 پرو در ماه‌های آینده رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کنند.
 
چند ساعت پس از آنکه شیائومی تاریخ و ساعت رویداد بین‌المللی بعدی خود را اعلام کرد، تیزری در حساب رسمی MIUI توییتر نیز منتشر شد. گفتنی است غول فناوری چینی، پیش از این بسیاری از دستگاه‌های خود را با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 در چین به روز کرده است و حتی برای چندین مدل دستگاه نسخه گلوبال نیز توسعه یافته است
 
در نتیجه جای تعجب نیست که خبری در مورد عرضه نسخه جهانی رابط کاربری جدید شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی منتشر شود. البته انتظار می‌رود چینی‌ها نسخه‌های بتا را قبل از رویداد منتشر کنند.  این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که اکثر گوشی‌های هوشمندی که در سال 2021 در خارج از چین عرضه شده‌اند، طی سه ماهه اول 2022 به این نسخه MIUI دسترسی خواهند داشت. بنابراین، عرضه این نسخه برای عموم کاربران ممکن است از ماه فوریه آغاز شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.