تلفن همراه

گوشی

January 19, 2022
14:25 چهارشنبه، 29ام دیماه 1400
کد خبر: 132473

آیفون SE جدید و آیپد ایر 5 در پایگاه داده EEC رویت شدند

 
ظاهرا اسناد مربوط به آیفون SE جدید و آیپد ایر 5 در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) مشاهده شده‌اند که احتمال معرفی این دستگاه‌ها در آینده نزدیک را بیش از پیش قوت می‌بخشد.
 
آیفون SE جدید و آیپد ایر 5 در EEC
معمولا زمانی که دستگاه‌های اپل در پایگاه داده نظارتی EEC رویت می‌شوند، می‌توان گفت که غول فناوری در حال آماده شده برای عرضه آن‌ها در هفته‌ها یا ماه‌های آینده است. اکنون چندین محصول شایعه شده اپل در این پایگاه داده مشاهده شده است.
 
طبق یک منبع فرانسوی با نام Consomac، دستگاه‌هایی با شماره مدل‌هایی مشخص، در پایگاه داده EEC رویت شده‌اند و به یک گوشی آیفون و آیپد نسبت داده شده‌اند که به ترتیب از iOS 15 و iPadOS 15 پشتیبانی می‌کنند. بر اساس شایعات موجود درباره خط تولید اپل، می‌توان گفت که آن‌ها آیفون SE و آیپد ایر جدید هستند.
 
 
شماره مدل‌های ذکر شده برای آیفون A2595 ،A2783 و A2784 و شماره مدل‌های مربوط به آیپد A2436 ،A2588 ،A2696 ،A2759 ،A2437 ،A2589 ،A2591 ،A2757 ،A2761 ،A2766 و A2777 هستند. پایگاه داده EEC دستگاه‌هایی را نشان می‌دهد که می‌توانند از رمزگذاری پشتیبانی کنند و پیش از فروش در روسیه و کشورهای مربوطه باید ثبت شوند.
 
اگر شایعات اخیر حاکی از عرضه احتمالی آیپد ایر و آیفون SE جدید درست باشند، غول فناوری احتمالا در بهار پیش رو (ماه مارس یا آوریل) با برگزاری یک رویداد آن‌ها را معرفی خواهد کرد.
 
نسل پنجم آیپد ایر احتمالا از تراشه A15 Bionic با پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین 12 مگاپیکسلی FaceTime HD بهبود یافته با پشتیبانی از Center Stage بهره می‌برد. هرچند در شایعات قبلی عرضه این دستگاه با نمایشگر OLED رد شده بود، اما طبق گزارش‌های متعدد دیگری که اخیرا منتشر شده‌اند، شانس بهره‌مندی آیپد ایر از پنل OLED همچنان وجود دارد.
 
آیفون SE جدید نیز به غیر از پشتیبانی از شبکه 5G، احتمالا تغییرات عمده زیادی نسبت به نسل قبلی خود نداشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.