تلفن همراه

گوشی

January 20, 2022
12:09 پنجشنبه، 30ام دیماه 1400
کد خبر: 132495

راهنمای خرید جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ

 
گوشی‌های سری A سامسونگ چندین سال است جای خود را در میان‌رده‌های بازار تلفن همراه باز کرده‌اند. گوشی‌های این سری که سال گذشته میلادی روانه بازار شدند، از حدود سه میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شوند. در این نوشته نگاهی به ویژگی‌های این گوشی‌ها خواهیم انداخت.
 
به گزارش روابط عمومی سامسونگ، تنوع مدل‌های سری A از گوشی‌های سامسونگ کار انتخاب یک گوشی خاص را سخت کرده است. در ادامه این مطلب با قابلیت‌های چهار مدل جدید از گلکسی‌های سری A سامسونگ آشنا می‌شوید. گلکسی‌های A52s ،A03s ،A22 و A12 تازه‌ترین گوشی‌هایی است که سامسونگ طی سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازارهای جهانی کرد.
 
گلکسی A52s
سامسونگ در تابستان سال جاری از گلکسی A52s رونمایی کرد. A52s ویژگی‌های یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و نزدیک به پرچمدار را دارد.
 
A52s از صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع سوپرامولد و با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده هشت‌هسته‌ای قدرتمند‌ که در کنار صفحه‌نمایشی با قابلیت نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز گیم پلی خوبی ارائه می‌کند و می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها را به راحتی اجرا کند. همچنین گلکسی A52s دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات است و به کاربر اجازه می‌دهد زمان بیشتری برای تماشای محتوا داشته باشد و زمان کمتری را صرف شارژ تلفن هوشمند خود کند. گلکسی A52s دارای IP67 است که آن را در برابر نفوذ گردوغبار و آب مقاوم می‌کند.
 
 
گلکسی A52s
 
گلکسی A52s
همراه با این ویژگی‌ها گلکسی A52s با در اختیار گذاشتن دوربین چهارگانه به کاربر، تجربه خوب عکاسی با دوربین پیشرفته را ارائه می‌دهد. دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، به همراه دو دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق تشکیل‌دهنده دوربین اصلی گلکسی A52s است. دوربین جلویی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسل کیفیت ارائه می‌کند.
 
گلکسی A52s دارای بلندگوهای استریو است و به لطف بلندگوهای استریو و Dolby Atmos تجربه شنیداری کاربر را حین تماشای فیلم یا اجرای بازی مورد علاقه به سطح بالاتری می‌برد.
 
گلکسی A22
گلکسی A22 سامسونگ میان‌رده قابل اعتمادی‌ است که از نظر کیفیت ساخت و طراحی از بسیاری از گزینه‌های هم‌‌رده خود جلوتر است. ظاهر مدرن گلکسی A22 به همراه منحنی‌های مناسب گوشی باعث شده کار با صفحه‌نمایش آن راحت‌ و آسان باشد.
 
این گوشی با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی آمولد انواع محتوا را واضح و باکیفیت به نمایش می‌گذارد.
 
گلکسی A22  با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود نگرانی‌های کاربر از تمام شدن سریع شارژ تلفن همراه را برطرف می‌کند.
 
 
گلکسی A22
همچنین باید اضافه کرد که حافظه داخلی گلکسی A22 از۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ تا ۶ گیگابایتی متغیر است.
 
گلکسی A22 سامسونگ مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین پنج مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سنجش عمق دو مگاپیکسلی و دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی است.
 
گلکسی A03s
گلکسی A03s به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های سری A سامسونگ، گوشی کاربردی با قیمتی اقتصادی است که ویژگی‌های نوآورانه گوشی‌های هوشمند را در دسترس همه قرار می‌دهد.
 
طراحی مات بدنه گلکسی A03s به شکلی است که اثرانگشت را جذب نمی‌کند و به راحتی کثیف نمی‌شود اما در عین حال می‌تواند نور را از سطح خود بازتاب دهد.
 
 
گلکسی A03s
گلکسی A03s با یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و نمایشگر ۶.۵ اینچی Infinity-V کمک می‌کند تا از حداکثر ظرفیت گوشی خود لذت ببرید.
 
گلکسی A03s سامسونگ دارای دوربین سه‌گانه اصلی است که عبارت‌اند از: دوربین ۱۳ مگاپیکسلی واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق. گلکسی A03s همچنین دارای یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است که همراه با ویژگی فوکوس سلفی ارائه می‌شود و به این ترتیب با چهار دوربین دریچه جدیدی از عکاسی با گوشی را به روی شما باز ‌می‌کند.
 
صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی گلکسی A03s با نسبت تصویر ۲۰:۹ تمامی جزئیات تصاویر بازی یا فیلم‌‌ها را روی نمایشگر نشان می‌دهد.
 
گلکسی A12
گلکسی A12 سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی HD + Infinity-V و نسبت تصویر ۲۰:۹ قادر به ارائه تجربه کاربری پیشرفته و همه‌جانبه‌ای است.
 
همانند سایر گوشی‌های سری A سامسونگ گلکسی A12 نیز از یک باتری با ظرفیت بالا برخوردار است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به شما اجازه می‌دهد تا ساعت‌ها از گوشی خود استفاده کنید بی‌آنکه دغدغه‌ی خالی شدن شارژ باتری و شارژ کردن‌های مداوم آن را داشته باشید.
 
 
گلکسی A12
گلکسی A12 دارای چهار گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و پردازنده قدرتمند هشت‌هسته‌ای آن برای بازی بهینه شده تا بتوانید بازی‌های مورد علاقه خود را با بدون لگ و وقفه‌ای انجام دهید.
 
گلکسی A12 با یک دوربین چهارگانه با لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی با وضوح بالا برای عکس‌های شفاف و روشن‌تر، لنز پنج مگاپیکسلی Ultra-Wide با میدان دید ۱۲۳ درجه، لنز ماکرو برای نمای نزدیک و لنز سنجش عمق برای عکس‌های با فوکوس زنده شفاف‌ترین تصاویر را به ثبت ‌می‌رساند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین جلوی هشت مگاپیکسلی است که با استفاده از ویژگی‌های Live Focus و Smart Beauty امکان ثبت سلفی‌های باکیفیتی را می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.