تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 22, 2022
14:18 شنبه، 2ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132535

عرضه پلتفرم‌های ارتباط با مشتریان از سوی دانش‌بنیان‌ها

 
شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور توسعه کسب‌وکارها، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان را به بازار داخلی معرفی کردند.
 
 وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه "گیمیفیکیشن" یا بازی سازی، گفت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولات ما پلتفرم کسب و کار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه‌های هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در حوزه باشگاه مشتریان، با بیان اینکه این محصول در حوزه وفاداری مشتریان است، اظهار کرد: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرم‌افزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 
 
ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرم‌افزاری قوی و همچنین ماژول‌ها و امکاناتی دانست که در حوزه بازاریابی و براساس تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این امر موجب کاهش هزینه‌های آنها برای ورود به بازار  و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.