تلفن همراه

گوشی

February 6, 2022
11:11 یکشنبه، 17ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133025

سامسونگ اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S22 اولترا را به اشتراک گذاشته است؟

 
سامسونگ در حالی قرار است روز چهارشنبه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند که تاکنون تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است. حالا هم به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها اولین نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S22 اولترا را منتشر کرده‌اند.
 
یکی از بزرگترین نقاط قوت گلکسی‌ S22 اولترا، دوربین آن خواهد بود. با نزدیک شدن به مراسم رونمایی، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد قابلیت‌های دوربین این دستگاه را به تصویر بکشد. غول فناوری مستقر در کره جنوبی تصویری را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد اولین تصویر رسمی ثبت شده با دوربین گلکسی S22 اولترا باشد.
 
اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S22 اولترا
 
تصویر منتشر شده، نمایی از مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی 2022 در پکن است که روی آن جمله Make Nights Epic نوشته شده، بنابراین به نظر می‌رسد سامسونگ با این تصویر قصد دارد قابلیت‌های دوربین پرچمدار آینده خود را در شب و محیط‌های کم نور به نمایش بگذارد. طبق این تصویر، می‌توان انتظار داشت گلکسی S22 اولترا عملکرد بسیار خوبی در عکاسی در شب و محیط‌های کم نور ارائه کند.
 
همچنین در این تصویر یک بار دیگر به تاریخ 9 فوریه 2022 (20 بهمن) اشاره شده که به زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S22 مربوط می‌شود. سامسونگ در تمام تیزرهایی که تاکنون منتشر کرده، از قابلیت‌های عکاسی در نور کم دوربین استفاده کرده است.
 
بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی S22 اولترا از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و دو دوربین تله‌فوتوی 10 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 و f/4.9 بهره می‌برد.
 
عملکرد نسخه اولترا گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در بخش عکاسی همیشه خوب بوده، بنابراین امیدواریم دوربین گلکسی اس 22 اولترا هم عملکرد مناسبی از خودش نشان دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.