تلفن همراه

گوشی

February 6, 2022
14:23 یکشنبه، 17ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133044

استانداردی جدید برای یک گوشی هوشمند مناسب در دنیای پرتغییر امروز

78.jpeg
تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل سامسونگ در آستانه برگزاری رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در فوریه 2022، یادداشتی را در وبسایت این شرکت منتشر کرده است که در ادامه آن را می‌خوانید:  
وقتی به اطرافم نگاه می‌کنم، با دیدن نوآوری‌های زیادی که در جهان امروز وجود دارد متحیر می‌شوم. با این حال واقعا از تکامل گوشی‌های هوشمند هیجان زده‌ام. این دستگاه کوچک راه خود را برای ورود به حوزه‌های جدید دنیای دیجیتال (دورکاری، تدریس، سرگرمی و تناسب اندام) باز کرد و به همه این توانایی را داد تا تنها با لمس یک صفحه کوچک از هرجایی با هر کسی در ارتباط باشند. گوشی هوشمند دروازه ورود به این دنیای پیشرفت‌های بی‌انتهاست و ما در سامسونگ به پیچیدگی‌های این موضوع کاملا آگاه هستیم.
این کافی نیست که نوآوری‌های تلفن همراه همزمان با جهان پیرامون تکامل پیدا کند. ما باید یک گام جلوتر باشیم تا تکنولوژی‌مان بتواند تجربیات ما از دنیای اطراف‌ را تغییر دهد و زندگی را ساده‌تر کند. به همین دلیل است که ما همواره خود را تحت فشار قرار می‌دهیم تا قواعد و محدودیت‌های گوشی‌های هوشمند را تغییر دهیم.
 
عبور از قواعد برای شروع عصر جدید گوشی‌های هوشمند 
در سال ۲۰۱۱ سری گلکسی Note، با ترکیبی از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند (راحتی و قابل حمل بودن) و تبلت‌ها (صفحه نمایش بزرگ و امکان یادداشت‌برداری آسان) عرضه شد. در آن زمان صفحه نمایش 5.3 اینچی را بیش از حد بزرگ می‌دانستند اما Note میراثی را باقی گذاشت که حالا صفحه نمایش‌های بزرگ استاندارد به حساب می‌آیند. S Pen نیز همه را شگفت‌زده کرد و به کاربران این توانایی را داد که پلی بین خلاقیت و بهره‌وری بزنند. آن‌ها می‌توانستند در هر زمان و مکانی و به سرعت ایده‌ها و افکارشان را در سامسونگ Notes بنویسند.
سال ۲۰۱۹ ما با شجاعت، دوباره تعریف جدیدی از گوشی‌های هوشمند ارائه دادیم. ما سری گلکسی Z Fold را عرضه و طراحی جدیدی را وارد صنعت تلفن همراه کردیم. طراحی تاشوی پیشرو ما روش استفاده از گوشی را تغییر داد. در حالت Flex تماس‌های تصویری آسان‌تر و بدون استفاده از دست انجام می‌گیرد و مولتی‌تسکینگ در چند پنجره به راحتی آب خوردن است، زیرا گوشی شما در چشم بر هم زدنی به اندازه تبلت می‌شود. در اینجا باز هم صنعت گوشی متوجه تغییرات شد و حالا کمپانی‌های تلفن همراه زیادی راه ما را دنبال می‌کنند تا گوشی‌های تاشو را به اتفاق بزرگ بعدی تبدیل کنند. 
 
نوآوری با گوش دادن به درخواست کاربران
در دریای یکنواخت گوشی‌های هوشمند و بروزرسانی‌های تکراری، عزم و اراده ما برای ارائه جاه‌طلبی‌های بیشتر مستحکم مانده است. با شنیدن درخواست‌ها و پیشنهاداتی که شما داشتید، سیگنال‌ها و راهنمایی‌های اولیه برای تغییرات جدید را دریافت کردیم و با تکمیل آن‌ها به دنبال ارائه تجربه جدیدی از دستگاه‌های موبایل هستیم که به همه قدرت تکامل را می‌دهد. 
می‌دانیم که بسیاری از شما از اینکه سامسونگ سال پیش گلکسی Note جدیدی را روانه بازار نکرد، شگفت‌زده شدید. شما عاشق خلاقیت بی‌همتا و کارایی سری گلکسی Note بودید چرا که به شما این امکان را می‌داد تا در چشم به هم زدنی از دنیای سحرآمیز بازی به به فضای انجام کارهای سخت بروید. شما در مورد حس واقعی S Pen بسیار صحبت کردید و از این گفتید که حس نوشتن با آن شبیه به نوشتن با قلم روی کاغذ است. ما تجربیات مورد علاقه شما را فراموش نمی‌کنیم.
 
تسریع تکامل بعدی در گلکسی
سال‌هاست که سامسونگ توانسته نظر انسان‌های مرددی را تغییر دهد که در ابتدا ایده‌های ما را «غیرممکن» می‌پنداشتند. چه صفحه‌نمایش خیلی بزرگ باشد یا قلمی که کسی نمی‌دانست به آن نیاز دارد یا یک دوربین درجه یک که واقعا می‌تواند عکاسی با موبایل را از عصر قدیم خارج کند. با هر نسل جدید از محصولات گلکسی، ما قابلیت‌هایی را معرفی‌ کردیم که ارائه دهنده تعریفی جدید از گوشی موبایل بوده است. حالا و در این زمان ما در آستانه بازنویسی دوباره قواعد این صنعت هستیم. 
در رویداد آنپکد فوریه 2022، ما شما را با برجسته‌ترین دستگاه سری S که تا با حال ساخته‌ایم، آشنا می‌کنیم. نسل بعدی سری S اکنون معرفی می‌شود تا برترین تجربیات از یک سری گلکسی سامسونگ حالا در کنار هم در بهترین گوشی هوشمند موجود جمع شود.
با این دستگاه، شما شب را از آن خود خواهید کرد و می‌توانید بهترین و درخشان‌ترین عکس‌ها و ویدئوهایی که تا به حال با دوربین گوشی گرفته‌اید، ثبت کنید. همچنین با تکیه بر قدرت، سرعت و ابزارهای بی‌همتای آن می‌توانید بر روز مسلط شوید. به کمک نوآوری‌های پیشرفته این محصول که هوشمندترین تجربه گلکسی‌ها را ارائه می‌دهد، از بودن در اکوسیستم گلکسی لذت خواهید برد و به سامسونگ کمک خواهید کرد تا یک بار دیگر به بازنویسی آینده گوشی‌های هوشمند دست بزند. 
برای یک تجربه فوق‌العاده آماده شوید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.