اپلیکیشن

تلفن همراه

February 12, 2022
14:28 شنبه، 23ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133221

بازگشت سرویس محبوب MoviePass از تابستان آینده

20.jpg
دو سال پس از پایان فعالیت سرویس اشتراک بلیت فیلم مووی‌پس (MoviePass)، اکنون آخرین شنیده‌ها از بازگشت دوباره این سرویس به چرخه صنعت سینما حکایت دارند.
 
استیسی اسپایکس، یکی از بنیان‌گذاران مووی‌پس ضمن اعلام تصمیم خود برای احیای این سرویس، عنوان کرد که MoviePass ۲.۰ از تابستان سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به گفته وی، نسخه جدیدی از اپلیکیشن مووی‌پس در دست ساخت است اما هنوز جزییاتی در خصوص قیمت‌ها اعلام نشده است.
 
با این حال، اسپایکس به این نکته اشاره کرد که در نسخه جدید این سرویس، روش قیمت‌گذاری تغییر خواهد کرد و بسته‌های چندگانه با ترکیب مختلفی از امکانات و قیمت‌های متنوع ارائه خواهد شد.
 
مووی‌پس در سال ۲۰۱۷ با اعلام طرح اشتراکی که به کاربران اجازه می‌داد از طریق پرداخت ماهانه ۹.۹۵ دلار، روزانه یک فیلم را تماشا کنند، سروصدای زیادی به پا کرد. میزان تقاضا برای این سرویس به حدی زیاد بود که این شرکت نتوانست به درخواست پاسخ دهد و نتوانست از لحاظ مالی، درخواست‌های کاربری را پشتیبانی کند.
 
قبل از ورشکستگی در سال ۲۰۲۰ نیز بخشی از فعالیت این شرکت روی فروش اطلاعات مشتریان خود به دیگر شرکت‌ها متمرکز بود. با این حال، طبق گفته اسپایکس، تعداد از کاربران قبلی این شرکت، بار دیگر به کار گرفته شدند تا بتوانند در راه‌اندازی مجدد مووی‌پس، با این شرکت همکاری کنند.
 
وی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود از اصحاب رسانه خواست تا به صورت آزمایشی و رایگان از این سرویس جدید استفاده و بازخوردهایشان را برای این شرکت ارسال کنند اسپایکس از آغاز همکاری با شرکت‌های Alamo Drafthouse و Angelika Cinemas نیز خبر داد اما هنوز با مجموعه‌های بزرگ‌تر همانند AMC و Regal هنوز در فهرست مووی‌پس اضافه نشدند.
 
ناگفته نماند که چندی پیش و در پی محبوبیت فراتر از تصور مووی‌پس، شرکت AMC نیز بسته‌های اشتراک فیلم خود را ایجاد کرد و در اختیار مشتریان خود قرار داد.
 
اسپایکس همچنین اعلام کرد که مووی‌پس جدید دارای قابلیت وب ۳ خواهد بود تا از این طریق، بتوان مشکلات ترافیکی موجود در نسخه قبل را برطرف کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.