آفکام: شکایات مشترکان از کیفیت پهنای باند و تلفن همراه کاهش یافته است
ICTna.ir – آفکام، رگولاتوری مخابراتی انگلیس در آخرین گزارش خود از کاهش تعداد شکایات دریافتی از مشترکان تلفن ثابت، همراه و باند پهن خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، دردوره بین ماههای جولای تا سپتامبر سال گذشته، میزان شکایت مشترکان از اپراتورهای سرویسدهنده به آفکام بسیار کاهش یافته و از سوی دیگر وضعیت ارایه سرویس از سوی اپراتورها بهبود نیز یافته است.
فرگال فراگر، مدیر حفاظت از حقوق مصرفکنندگان آفکام در این باره گفت: میزان شکایات مشترکان به پایینترین سطح خود رسیده و از اپراتورها انتظار داریم برای دستیابی به بالاترین استانداردها همچنان تلاش کنند.
او افزود: هر مشترکی که از سرویس خود ناراضی است، میتواند به راحتی سرویس خود را تغییر بدهد. فرایند سوئیچ کردن و تغییر دادن اپراتورها از سوی مشترکان بسیار تسهیل شده و به راحتی میتوان سرویس بهتری را بدون هزینه اضافی دریافت کرد.