تلفن همراه

گوشی

February 20, 2022
11:34 یکشنبه، 1ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133448

تفاوت خدمات در شعب و نمایندگی‌های داریا

0258.jpeg
برای همه ما پیش آمده که تلفن همراه، تبلت و یا گجت‌های هوشمندمان دچار مشکل شوند و بخواهیم برای تعمیر آن‌ها اقدام کنیم. یکی از راه‌های تعمیر این محصولات، مراجعه به شرکتی است که محصول مورد نظر را گارانتی کرده و محصول تحت ضمانت آن فروخته شده است. امروزه یکی از پرکارترین این شرکت‌ها، داریا همراه پایتخت است که گوشی‌ها، تبلت‌ها و گجت‌های سامسونگ را وارد کشور و کیفیت آن‌ها را ضمانت می‌کند. اما هنگامی که با مشکلی مواجه می‌شوید و می‌خواهید به داریا همراه پایتخت، برای رفع مشکل خود، مراجعه کنید با سه گزینه مواجه خواهید شد: مراجعه به شعب، مراجعه به نمایندگی، ارسال پستی. برای بیشتر افراد این پرسش مطرح می‌شود که این سه مورد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
شعب داریا همراه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رفع مشکلات موبایل، تبلت و یا گجت‌های شما هستند. شعب داریا همراه معتلق به خود این شرکت هستند و تحت نظارت مستقیم شرکت سامسونگ عمل می‌کنند. تکنسین‌های حاضر در شعب، زیرنظر کارشناسان سامسونگ دوره آموزشی دیده و هرچند وقت یک بار، اطلاعات آن‌ها به روز می‌شود. کارمندان حاضر در شعب توسط مدرسین جهانی، برای برخورد صحیح با مشتریان، آموزش داده می‌شوند. نظارت روی کار تکنسین‌ها دائمی است و تعمیرات دستگاه‌ها در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌پذیرد.
نمایندگی‌های داریا همراه، که تعداد آن‌ها بیشتر از شعب است نیز انواع خدمات تعمیرات را انجام می‌دهند اما تفاوت اصلی در اینجاست که در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی‌تر آنها را به شعب اصلی ارسال می‌کنند. اگر دستگاه خود را برای تعمیر به یکی از نمایندگی‌های داریا همراه سپردید، می‌توانید وضعیت آن را از طریق مرکز تماس داریا همراه پایتخت پیگیری کنید. این روش برای کسانی که به شعب اصلی دسترسی ندارند، کارآمدتر است اما به خاطر داشته باشید که بازه زمانی تعمیر دستگاه شما بیشتر از شعب اصلی است و لازم است که بیشتر منتظر بمانید.
روش دیگری که می‌توانید دستگاه خود را به وسیله آن، به داریا همراه، بسپارید ارسال پستی است. می‌توانید موبایل، تبلت یا گجت آسیب‌دیده خود را از طریق شرکت ملی پست، تیپاکس و دی‌تی‌اس برای شعبه اصلی داریا همراه پست کنید. این ارسال کاملا رایگان است و بعد از تعمیر، دستگاه شما از طریق پست به دست‌تان خواهد رسید. اگر به هردلیلی به نمایندگی‌ها و شعب دسترسی ندارید، جای نگرانی نیست، داریا به هرحال همراه شما است.
داریا همراه پایتخت که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ و با هدف عرضه گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ به بازار ایران، شروع کرد، حالا برای همراهی بیشتر با مشتریان خود، خدمات پس از فروشی همسطح با استانداردهای جهانی، به آنان ارائه می‌دهد. اگر گوشی‌ها، تبلت‌ها یا گجت‌های سامسونگ را خریداری می‌کنید، در هنگام خرید به گارانتی داریا همراه پایتخت توجه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش استاندارد و مناسب با شان مشتریان بهره‌مند شوید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.