تبلت

تلفن همراه

February 21, 2022
14:10 دوشنبه، 2ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133499

راهنمای خرید تبلت برای کسب‌وکارها؛ تبلت ایده‌آل شما کدام است؟

222222.jpeg
سال ۲۰۱۰ میلادی اولین تبلت اندرویدی سامسونگ معرفی و روانه بازارهای جهانی شد. پس از آن سامسونگ با ارائه مدل‌های متنوع، سری گلکسی Tab خود را توسعه داد تا بتواند پاسخگوی نیازهای متفاوت کاربران باشد.
چه کاربرانی که به دنبال تبلتی قدرتمند برای جایگزین کردن لپ‌تاپ‌های خود هستند یا اشخاصی که دستگاهی جمع‌وجور و پیشرفته و در عین حال مقرون‌به‌صرفه را برای انجام کارهای روزمره خود طلب می‌کنند، همگی می‌توانند تبلت مورد نظرشان را از میان مدل‌های متنوع گلکسی تب سامسونگ بیابند. در ادامه مجموعه‌ای از برترین تبلت‌های گلکسی تب سامسونگ را معرفی کرده‌ایم. 
 
گلکسی تب S7: جایگزین لپ‌تاپ 
گلکسی تب S7 و S7+ از بهترین تبلت‌های سامسونگ برای انجام همزمان چند کار و بهر‌ه‌مند شدن از مجموعه‌ قابلیت‌های ترکیبی موبایل و لپ‌تاپ است. گلکسی تب S7 یک نمایشگر 11 اینچی LTPS TFT دارد و تب S7+ هم از نمایشگری 12.4 اینچی با پنل Super AMOLED بهره می‌برد. 
قدرت پردازش بالا، صفحه کلید پیشرفته و سامسونگ دکس به هر کاربری امکان می‌دهد تا در زمانی کمتر، کارهایی بیشتر را با تجربه‌ای شبیه یک کامپیوتر، انجام دهد.  
گلکسی تب S7 و S7+ به قلم بهینه شده S Pen مجهز شده‌اند. سرعت بسیار بالای این قلم در کنار نمایشگری با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، باعث می‎شود تا مانند یک قلم واقعی یادداشت برداری کنید. 
هر دو مدل S7 و S7+ تاییدیه SGS را دریافت کرده‌اند که نشان‌دهنده میزان استاندارد و ایمن نور آبی ارسال شده در این تبلت‌هاست. این موضوع باعث می‌شود تا حتی پس از تماشای یک فیلم طولانی هم چشم‌های‌تان احساس خستگی نکند.   
سامسونگ پس از عرضه مدل‌های تب S7 و S7+، گلکسی تب S7 FE را عرضه کرد. این تبلت از نمایشگر بزرگ 12.4 اینچی بهره می‌برد که که سرگرمی، بهره‌وری و خلاقیت را در محصولی اقتصادی ارائه می‌کند.  
گلکسی تب S7 FE از قابلیت‌های انجام همزمان کارها پشتیبانی می‌کند. با استفاده از قابلیت Multi-Active Window شما می‌توانید تا سه برنامه را بصورت همزمان باز کنید. یعنی همان زمانی که در حال وبگردی هستید می‌توانید یادداشت بردارید و یک ویدیو استریم کنید. قابلیت App Pair هم به شما امکان می‌دهد تا هر ترکیبی از اپلیکیشن‌ها را برای باز شدن همزمان در بخش Multi-Active Window انتخاب کنید. 
تب S7 FE همچون سایر مدل‌های این سری به قلم S Pen، صفحه کلید کتابی و پشتیبانی از سامسونگ دکس مجهز است.
  
گلکسی تب Active 3: مقاوم برای تمامی شرایط 
 
 
1.jpeg
همیشه قرار نیست در فضاهای سر بسته و اداری کار کنیم و زمان‌هایی پیش می‌آید که باید در مکان‌های عمومی و در شرایط سختی مثل بارش برف و باران، وزش باد و طوفان و… حاضر باشیم. برای چنین زمان‌هایی سری گلکسی تب سامسونگ، دستگاه مقاوم و هوشمند Active 3 را پیش‌بینی کرده است.     
گلکسی تب Active 3 با بدنه‌ای مقاوم طراحی شده تا بتواند در عین زیبایی و قابلیت حمل بالا، شرایط سخت محیط‌های کاری را تحمل کند. قابلیت‌های ویژه این تبلت متناسب با نیازهای کارمندان میدانی طراحی شده است. مثلا نیروهای امدادی که بیشتر اوقات دستکش به دست دارند، می‌توانند با توجه به حساسیت‌های لمسی آن بدون نیاز به خارج کردن دستکش‌ها با تبلت کار کنند. 
گلکسی تب Active 3 دارای گواهینامه MIL-STD-810H برای انجام برخی از دشوارترین مشاغل جهان در محیط‌هایی به شدت دشوار است. توانایی فوق‌العاده آن در جذب ضربه اکنون توان مقاومت در برابر افتادن از فاصله 1.5 متری را با محافظ ارائه شده همراه دستگاه دارد و با داشتن گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار هم کاملا مقاوم بوده و به این ترتیب با خیال راحت می‌توان در محیط های دشوار با آن کار کرد.
گلکسی تب Active 3 از پردازنده‌ قدرتمند اگزینوس، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به کمک پشتیبانی از WiFi 6 با MIMO امکان اتصال سریع وای‌فای برای انتقال داده را فراهم می‌کند.  
باتری 5050 میلی‌آمپرساعت آن با امکان شارژ سریع از طریق USB و پین‌های POGO باعث می‌شود شما زمان کمتری را برای شارژ دستگاه هدر داده و زمان بیشتری را به کار با آن بپردازید.
گلکسی تب Active Pro یکی دیگر از مدل‌های مقاوم تبلت‌های سامسونگ است که می‌تواند در شرایط سخت و دشوار آب‌وهوایی کار کند. تب Active Pro از نمایشگر بزرگ 10.1 اینچی بهره می‌برد.
هر دو مدل‌های تب Active 3 و Active Pro با سامسونگ دکس سازگارند و می‌توانند به راحتی به مانیتورهای بزرگ متصل شوند.    
 
گلکسی تب A7: تحول دیجیتالی کسب‌وکارها
 
3333.jpeg
کسب‌وکارها با داشتن یک تبلت مناسب می‌توانند رویه‌های کاری خود را به سمت دیجیتالی شدن پیش ببرند و خدمات متنوع‌تر و پیشرفته‌تری را به کاربران خود ارائه کنند. مثلا برای رستوران‌ها این امکان با ساده‌سازی امکان سفارش محقق می‌شود، فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها می‌توانند سفارشات مشتریان را با دقت و سرعت بیشتری آماده کنند. 
تبلت‌های گلکسی تبA7  و A7 Lite سامسونگ، به دیجیتالی شدن روند‌های کاری و حذف سریع‌تر کاغذ در این فرآیند کمک می‌کند. گلکسی تب A7 نمایشگری 10.4 اینچی و بلندگوهای مجهز به Dolby Atmos دارد. قابلیت‌های که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تماس‌های ویدئویی و جلسه‌های آنلاین جذابی را داشته باشند. مدل دیگر این سری یعنی گلکسی تب A7 Lite با نمایشگر 8.7 اینچی خود، طراحی زیبا و ماندگار و البته اندازه کوچکی دارد که آن را بسیار قابل حمل می‌کند. 
انتخاب این تبلت‌ها به شما کمک می‌کند به اکوسیستم گلکسی دسترسی داشته باشید و از امکان اشتراک‌گذاری امن و سریع فایل‌ها، ارتباط آسان با کاربران و برنامه‌های متنوع آن لذت ببرید. 
حافظه این تبلت‌ها با استفاده از میکرواس‌دی تا 1 ترابایت افزایش می‌یابد و می‌تواند فضای کافی برای ذخیره همه موارد مورد علاقه‌تان را فراهم کند.
 
گلکسی تب A8: افزایش بازدهی کسب‌وکارها
همه‌گیری بیماری و افزایش دورکاری کارمندان، تعریف محل کار و خانه را تغییر داده و به همین دلیل نیاز افراد به راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری و نظم در انجام کارهای روزمره و اداری بیشتر شده است. در گذشته لپ‌تاپ برای این منظور راهکار مناسبی محسوب می‌شد اما با ظهور مدل‌های ترکیبی (خانه و دورکاری)، به دستگاه‌های مدرن و پیشرفته‌تری برای انجام همزمان کارها نیاز داریم. 
تبلت گلکسی تب A8 امسونگ گزینه‌ای ایده‌آل برای این سبک کاری جدید است. تب A8 با پردازنده‌ای قدرتمند و حافظه داخلی متنوع 32 تا 128 گیگابایت برای اجرای پروژه‌های متنوع کاری طراحی شده است. صفحه نمایش 10.5 اینچی و قابلیت‌های پیشرفته مولتی‌تسکینگ تب A8 به کاربران کمک می‌کند تا چند اپلیکیشن و برنامه را به صورت همزمان باز و بر روی آنها کار کنند.  
 
تبلت‌های سری گلکسی سامسونگ هر کدام با کاربردها و قابلیت‌های متنوع طراحی و عرضه شده است. اگر به دنبال تبلتی قدرتمند با صفحه کلید، ترک‌پد و سازگار با دکس هستید، می‌توانید مدل مورد نظر خود را در سری تب S7 و S7+ بیابید. چنانچه در زمان انجام کارهای خود به تبلتی مقاوم و همه‌فن‌حریف نیاز دارید، تبلت‌های سری تب Active پاسخگوی‌ نیازهای شما خواهد بود. اگر خواهان محصولاتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستید تا روندهای کاری خود را دیجیتالی کنید، مدل‌های تب A8، A7 Lite و S7 FE راهکاری ایده‌آل به شمار می‌روند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.