تلفن همراه

گوشی

March 12, 2022
11:25 شنبه، 21ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134165

مشخصات اصلی و طراحی هواوی P50E پیش از موعد رونمایی فاش شد

 
هواوی P50E قرار است در تاریخ 16 مارس (25 اسفندماه) به همراه تعدادی از محصولات دیگر از جمله تبلت جوهر کاغذی «MatePad»، بلندگوی «Sound Joy» و … وارد بازار شود. پیش از آن، یک مشاور اطلاعات کمی از ویژگی‌های دستگاه را به اشتراک گذاشت.
 
هواوی P50E به پردازنده اسنپدراگون 778G 4G مجهز خواهد بود. نسخه 5G این تراشه در سال گذشته در دستگاه‌های میان رده نسبتا محبوب بود و هنوز هم با استانداردها همخوانی داشته و محبوب است. اما به دلیل ممنوعیت ایالات متحده، P50E از نسخه 4G این تراشه استفاده خواهد کرد.
 
طراحی این گوشی بسیار شبیه به هواوی P50 است که در ژوئیه 2021 عرضه شد. این دستگاه با ظاهری شکیل و طراحی منحصر به‌فرد دوربین دوگانه وارد بازار شد.  شارژ سریع سیمی 66 واتی این محصول و اسپیکرهای استریو IP68 آن که دربرابر آب و گردو غبار مقاوم هستند، از ویژگی‌های برتر این محصول بود. انتظار می‌رود P50E نیز چنین ویژگی‌هایی را نیز داشته باشد.
 
در مجموع، به نظر می‌رسد هواوی P50E نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر و استانداردتر از P50 باشد. اطلاعات افشا شده نشان می‌دهند قیمت آن حدود 4000 یوآن (معادل با 630 دلار) خواهد بود.
 
این درحالی است که سری هواوی P50 که در ژوئیه 2021 وارد بازار شد، قیمت 4488 یوآن (710 دلار) داشت. از سوی دیگر P50 از اسنپدراگون 888 4G استفاده می‌کرد. P50 Pro نیز با دو نوع تراشه وارد بازار شد – یکی به تراشه Kirin 9000 4G مجهز بود و دیگری دربردارنده تراشه اسنپ‌دراگون 4G 888.
 
لازم به ذکر است اگرچه تراشه 5G توسط هیچ یک از دستگاه‌های تولید شده پشتیبانی نمی‌شود، اما «یو چنگدونگ» مدیرعامل کسب و کار مصرف‌کننده هوآوی پیش از این اعلام کرد که کاربران سری P50 هنوز هم می‌توانند از طریق فناوری‌های 4G+WiFi6+AI یک تجربه شبکه عالی داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.