سری جدیدی گوشی گلکسی S22 سامسونگ از بعد از ظهر ۲۳ اسفندماه در سایت دیجیکالا با قیمتی حدود ۳۴ میلیون تومان به همراه یک گلکسی بادز عرضه خواهد شد.
در مراسم رونمایی از سری جدید اس ۲۲ سامسونگ، رضا امامی، مدیر مارکتینگ شرکت داریا همراه، ضمن معرفی این شرکت اعلام کرد: ما با کمک نمایندگان فروش، توانستیم در سه سال گذشته رتبه اول تعداد واردات در کشور را کسب کنیم که رقم این واردات در سال ۱۴۰۰ به ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار موبایل و تبلت رسیده است.
او افزود: در سال گذشته دو تجربه موفق در زمینه واردات گوشی همزمان با عرضه جهانی داشتیم که منجر به ورود گلکسی S21 FE در کمتر از ۴۸ ساعت بعد از رونمایی جهانی و واردات سری S22 در کمتر از ۷۲ ساعت بعد از رونمایی جهانی شد.
امامی در توضیح فعالیتهای داریا همراه گفت: فعالیتهای داریا همراه در ۲ حوزه واردات محصول و خدمات پس از فروش است. داریا همراه که از سال ۹۷ بهصورت رسمی فعالت خود را در بازار ایران شروع کرد، توانست در سال اول فعالیتش جایگاه چهارم واردکننده موبایل کشور را به دست آورد. پس از آن هم به کمک نمایندگان فروش خود موفق شد در ۳ سال بعدی با حدود ۵ میلیون نسخه فروش موبایل، جایگاه اول را از آن خود کند.
به گفته مدیر مارکتینگ شرکت داریا همراه، میزان واردات این شرکت در سال ۹۷، حدود ۹۷ هزار دستگاه گوشی موبایل و تبلت بوده اما در سال بعدی یعنی سال ۹۸ به حدود ۹۹۲ هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است. این عدد در سال ۹۹ به بیش از ۱.۵ میلیون واحد گوشی موبایل و تبلت رسید و در سال ۱۴۰۰ هم بیش از ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار دستگاه موبایل و تبلت توسط داریا همراه به کشور وارد شده است.
امامی اعلام کرد پس از کسب موفقیت در حوزه واردات، به این نتیجه رسیدند که یک شرکت مستقل برای خدمات پس از فروش ایجاد کنند و به این ترتیب داریا سرویس به وجود آمد که در کنار فروش محصول، خدمات پس از فروش را هم شروع کردند.
به گفته او بررسیهای داریا همراه نشان میدهد این شرکت حدود ۶۰ درصد سهم حضور در بازارهای اصلی موبایل ایران را در اختیار دارد. این در حالی است که سهم حضور داریا همراه در ویترین فروشگاههای موبایل کشور، حدود ۲۰ درصد از کل برندهای موبایل است. این درصد در مورد فقط گوشیهای سامسونگ به نزدیک ۴۰ درصد میرسد. به این معنی که حدودا ۴۰ درصد از کل گوشیهای سامسونگ که در ویترین مغازهها وجود دارد، گوشیهای وارداتی شرکت داریا همراه است.
در ادامه علی فلاحپور، مدیر خدمات پس از فروش داریا همراه اعلام کرد: از سال ۹۷ در عرصه واردات و خدمات پس از فروش شروع به کار کردیم. استراتژی خود را روی این گذاشتیم که مفهوم گارانتی را در ذهن کاربر ایرانی عوض کنیم.
به گفته او داریا همراه اکنون ۱۴ شعبه و ۴۴ نمایندگی در سرتاسر کشور دارد که با هدف ایجاد دسترسیپذیری راهاندازی شدهانداو همچنین اعلام کرد برای کاربرانی که به مراکز استانها و این شعب دسترسی ندارند، سرویسدهی از طریق پست بدون دریافت هزینه فعال شده است. طبق آماری که فلاحپور اعلام کرد، در ۴ ماه اخیر بهطور متوسط داریا همراه حدود ۴ هزار پذیرش گوشی ماهانه به ثبت رسیده است که سطح بالای مراجعه مردم برای خدمات و سرویس را نشان میدهد.
او همچنین اعلام کرد بخش عمده مراجعه مشتریها از طریق مراجعه غیرحضوری بوده که این موضوع هم میتواند به دلیل کرونا و افزایش علاقه مردم به خدمات غیرحضوری باشد.
فلاحپور با اعلام این که سعی داریم به هر چیزی که در گارانتی قید شده عمل کنیم، گفت: در سال ۱۴۰۰ و فقط در ماه بهمن حدود ۲۱۶ گوشی مشکلدار مشتریان را بهطور کامل تعویض کردیم.
طبق اعلام او، بهطور میانگین حدود ۵ تا ۷ درصد گوشیهایی که به داریا همراه مراجعه کردند تعویض شده که میزان بالا تعهد به خدمات پس از فروش را نشان میدهد.
طبق اعلام مدیران داریا همراه، کانال فروش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از امروز بعد از ظهر در سایت دیجیکالا آغاز میشود.