تلفن همراه

گوشی

March 31, 2022
12:02 پنجشنبه، 11ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134652

میان‌رده‌های پر زرق و برق آنر رسما معرفی شدند

 
 آنر پیش‌تر وعده برگزاری مراسمی برای رونمایی از محصولات جدیدش را داده بود. این مراسم بالأخره برگزار شد و دو گوشی جدید آنر X9 5G و آنر X7 به عنوان میان‌رده‌های جدید این کمپانی در آن معرفی شدند. در ادامه به جزئیات بیشتری از این دو گوشی می‌پردازیم.
 
آنر تاریخی را برای یک رویداد جدید مقرر کرده بود. گوشی‌هایی که در این رویداد رونمایی شدند، دو میان‌رده با نام‌های آنر X9 5G و آنر X7 هستند که در مالزی معرفی شده‌اند. گوشی‌های جدید زیرمجموعه سابق هواوی به‌زودی در بازار کشورهای بیشتری موجود خواهند شد.
 
مشخصات فنی و قیمت آنر X9 5‌G
  
آنر X9 در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از Honor X30 محسوب می‌شود. آنر ایکس 30 قبلا در چین عرضه شده بود و حالا شاهد حضور آن در بازار جهانی هستیم. به هر حال آنر X9 چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد؟
 
 
نمایشگر 6.81 اینچی IPS LCD این گوشی از نرخ رفرش 120 هرتزی برخوردار است. آنر از تراشه اسنپدراگون 695 در X9 استفاده کرده که از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید 11 و رابط‌کاربری MagicUI 4.2 نیز روی این دستگاه به صورت پیش‌فرض اجرا می‌شود. خوشبختانه هیچ محدودیتی در پشتیبانی از خدمات گوگل در این گوشی وجود ندارد.
 
8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای Honor X9 5G در نظر گرفته شده است. آنر X9 در بخش دوربین اصلی، سه حسگر 2+2+48 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نقطه ضعف اصلی این سیستم دوربین، عدم وجود قابلیت عکاسی فوق‌عریض است.
 
ظرفیت باتری آنر X9 5G برابر با 4800 میلی‌آمپر‌ساعت بوده و از فناوری شارژ 66 واتی هم پشتیبانی می‌کند. شارژر میان‌رده جدید آنر در جعبه‌اش قرار گرفته است. Honor X9 5G در مالزی برچسب قیمتی برابر با 1299 رینگیت (301 دلار) را با خود یدک می‌کشد.
 
جزئیات و ویژگی‌های Honor X7
 
آنر X7 نیز ظاهری مشابه با Honor Play 30 Plus دارد. با این حال تفاوت‌های قابل توجهی میان این دو گوشی وجود دارند.
 
این دستگاه از نمایشگر 6.74 اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ رفرش 90 هرتزی بهره می‌برد. تراشه به کار رفته در این گوشی، اسنپدراگون 680 است که از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار این تراشه به مشتریان ارائه می‌شود.
 
 
دوربین اصلی آنر X7 چهارگانه است و حسگرهای 2+2+5+48 مگاپیکسلی در آن قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این گوشی به 5000 میلی‌آمپر‌ساعت می‌رسد و شارژر 22.5 واتی توسط آن پشتیبانی می‌شود. قیمت گوشی اقتصادی‌تر آنر X7 نیز در مالزی معادل 799 رینگیت (189 دلار) در نظر گرفته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.