تلفن همراه

گوشی

April 1, 2022
11:48 جمعه، 12ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134664

پیکسل 6a ظاهرا با طراحی مشابه پیکسل 6 از راه می رسد

 
گوگل ماه آینده رویداد I/O 2022 را برگزار می‌کند و دور از ذهن نیست که طی برگزاری این رویداد، شاهد معرفی گوشی جدیدی باشیم که احتمالا پیکسل 6a خواهد بود که تصویر فاش شده از جعبه آن از شباهت طراحی موبایل جدید با پیکسل 6 خبر می‌دهد.
 
پیشتر گفته شد گوشی Pixel 6a گوگل چه ویژگی‌هایی دارد و چه جزئیاتی جدیدی از آن درز کرده‌ است. حال خبر جدیدی از این گوشی انتشار یافته و حاکی از فاش شدن تصویر جعبه این دستگاه تازه وارد است.
 
گوگل پیکسل 6a و ظاهر شدن در تصویری جدید
 
 
 
باتوجه به اطلاعات فاش شده از منابع آگاه، جعبه گوشی میان‌رده جدید گوگل در تصویری جدید فاش شده است. این تصویر رسمی نیست و نمی‌توان به طور قطع آن را معتبر دانست. با این حال منبع آگاهی که این اطلاعات را منتشر کرده، ادعا می‌کند که این تصویر را از یکی از خرده‌فروشی‌ها ثبت کرده است.
 
ابتدا نگاهی به این جعبه می‌اندازیم. احتمالا خبری از شارژر در این جعبه نازک نخواهد بود. همان‌طور که می‌بینید تصویری از پیکسل 6a روی این جعبه نقش بسته و اگر این تصویر درست باشد، یعنی گوگل به دنبال یکسان‌سازی زبان طراحی گوشی‌های خود در بازه‌های قیمتی مختلف است. در واقع Pixel 6a هیچ شباهت ظاهری به نسل‌های قبلی خود ندارد و مشابه به Pixel 6 است.
 
این می‌تواند خبر خوبی باشد؛ چرا که ظاهر دستگاه نسبت به دیگر گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار متفاوت و تقریبا منحصر به‌فرد است. گفته می‌شود که گوگل در نظر دارد تا میان‌رده جدیدش را نیز به دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز کند. احتمالا مانند قبل، این گوشی عملکرد خوبی در بخش ثبت تصاویر و ویدئوها خواهد داشت.
 
از دیگر ویژگی‌های احتمالی Pixel 6a گوگل می‌توان به نمایشگر 6.2 اینچی OLED، تراشه اختصاصی Tensor و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد. احتمالا این گوشی فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.